Beantwoord

blokkade

  • 23 October 2023
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Geachte. 

 

 

 

Ik heb gisteren me achterstand betaald wegens een blokkade . Ik heb een mail gehad dat het bedrag ontvangen is . Na 4 uur kon ik alles weer gebruiken. Nu is het nog steeds die blokkade . Vandaag kreeg ik de zelfde mail met het zelfde bedrag. Ik vind dit erg raar . Zit nu al een ruime half uur aan de tel te wachten om iemand te spreken ik vind dit echt niet kunne 

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 October 2023, 20:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tristan fc 

Staat nu in je Odido account alles als betaald en heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tristan fc 

Als het goed is ben je gister verder geholpen door mijn collega. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het vooral weten!

Reageer