Beantwoord

Blokkade

  • 27 February 2024
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Geachte,

 

Mijn simkaart is geblokkeerd wegens “betalingsachterstand".  Echter heb ik dit bedrag vrijdag handmatig overgemaakt. De blokkade is zondag geplaatst. Nu wil ik al sinds zondag contact opnemen met Odido, maar ik krijg op geen enkele manier contact. Chat reageert niet en geeft aan bel ons, nou dat is het probleem dat gaat dus niet.

Hoe dit op te lossen? Aangezien de betaling al is voldaan.

icon

Beste antwoord door Cristien 27 February 2024, 12:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @N.V Welkom in de community van Odido.

De verwerkingstermijn voor een handmatige overboeking is op zijn minst 3 werkdagen.Zaterdag en zondag vallen dus al af! 
Indien je via iDEAL had betaald dan was de blokkade binnen ongeveer één uur opgeheven.

Alles over betalen

Misschien kan een moderators iets doen, afwachten dus en hopen op succes👍🏻🌟

Reageer