Beantwoord

Blokkade actief na betaling

  • 20 September 2022
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Ik heb mijn achterstand betaald en zijn we een uur later en na de mobiel uit en aan te doen werkt hij nog niet, Graag hulp!

icon

Beste antwoord door Pharwin 21 September 2022, 09:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Hoi @Visserdienstverlening, superfijn dat je je achterstand hebt betaald! Heb je deze betaald via de iDeal knop in je My T-Mobile account of heb je het bedrag handmatig naar ons overgemaakt? Indien je het via de iDeal knop hebt betaald, worden eventuele blokkades binnen een uur verwijderd. Mocht je het handmatig naar ons hebben overgemaakt, dan duurt het altijd ongeveer 3 werkdagen voordat dit is verwerkt en gekoppeld in je account. Zodra dit is verwerkt, worden je blokkades verwijderd. Kun je mij laten weten hoe je hebt betaald en of je vandaag even je telefoon opnieuw kunt opstarten om te kijken of het dan weer werkt? Ik hoor het graag van je! 

Reageer