Blokkade betaalregeling

  • 14 September 2023
  • 9 reacties
  • 110 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb een paar dagen terug een betaalregeling aangevraagd, en deze is ook goedgekeurd. De blokkade die op mijn sim zit voor bellen/internetten in nederland zou hierna worden opgeheven. Tot op heden heb ik nog steeds de blokkade. Bellen met de klantenservice lukt ook niet vanwege de blokkade. 

Marciano van Odido 7 maanden geleden

Hey @Ms0118, allereerst van harte welkom op de Community! Goed dat je een betalingsregeling hebt getroffen. Ik zie dat mijn collega me net voor was en de blokkade inmiddels heeft opgeheven. Hij had je nog gebeld, maar de verbinding werd verbroken voordat hij je dit kon vertellen. Merk je dat alles weer werkt? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar! 😄

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Heb je de eerste termijn van je betalingsregeling betaald? En heb je de betalingsregeling bij Odido aangevraagd of was deze al doorgestuurd naar een incasso?

De eerste termijn wordt pas de 26e afgeschreven. De betaalregeling is aangevraagd bij Odido. Voor zover ik weet is er niks bij een incasso bureau. 

Reputatie 4
Badge +1

Had je bericht/mail gehad dat je weer werd aangesloten? Het kan zijn dat dit pas gebeurd bij de eerste betaling/afschrijving. 

Voordat ik de betaalregeling afsloot kreeg ik te zien dat na het aanvragen/goedkeuren de blokkade werd opgeheven

Reputatie 4
Badge +1

Heb je per mail geen betaal link gekregen? Je zou deze dan alvast kunnen betalen. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ms0118 

Op deze pagina vind je de voorwaarden die tijdens een betaalrekening gelden en welke blokkades je tijdens de betaalregeling hebt.

https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel/betalen

Lees de veelgestelde vragen eens door en is het zo dat je ook geen bereik meer hebt? Dan dien je eerst het volledige bedrag te betalen.

Klopt het dat de blokkade pas opgeheven wordt na het betalen van de eerste termijn? Zo ja, hoe kan ik die betalen? Ik krijg nergens een optie te zien om 1 termijn eerder te betalen

Reputatie 4
Badge +1

Klopt het dat de blokkade pas opgeheven wordt na het betalen van de eerste termijn? Zo ja, hoe kan ik die betalen? Ik krijg nergens een optie te zien om 1 termijn eerder te betalen

Dit klopt, je zou dan in je e-mail moeten kijken of je daar een betaallink hebt en anders even wachten tot een moderator reageert op je topic. Zorg er voor dat je profiel is aangevuld met je klantnummer. Dit kan via de volgende pagina 

https://community.odido.nl/settings/profile

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ms0118, allereerst van harte welkom op de Community! Goed dat je een betalingsregeling hebt getroffen. Ik zie dat mijn collega me net voor was en de blokkade inmiddels heeft opgeheven. Hij had je nog gebeld, maar de verbinding werd verbroken voordat hij je dit kon vertellen. Merk je dat alles weer werkt? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar! 😄

Reageer