Blokkade hulp

  • 18 January 2024
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Goedemiddag,

 

Ik hoop zo snel mogelijk geholpen te worden. 
Ik heb een betalingsachterstand en kon via een sms en een link €93 betalen om aangesloten te worden. Na een update van mijn telefoon kan ik dat smsje niet meer vinden maar ik wil dit graag alsnog betalen. Kan iemand mij hierbij helpen om zo snel mogelijk aangesloten te worden. Ik heb mijn telefoon nodig voor werk dus hoop dit snel te kunnen regelen. Ik kan dus ook niet bellen. 

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hi Daphne, allereerst van harte welkom op de Community! Wat apart dat het SMS'je is verdwenen. Geen zorgen, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er ook een mail naar je is gestuurd met dezelfde iDeal-link. Deze mail is op 15 januari gestuurd. Als je via dat mailtje betaald, komt het helemaal goed! Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Daphne, allereerst van harte welkom op de Community! Wat apart dat het SMS'je is verdwenen. Geen zorgen, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er ook een mail naar je is gestuurd met dezelfde iDeal-link. Deze mail is op 15 januari gestuurd. Als je via dat mailtje betaald, komt het helemaal goed! Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Reageer