Beantwoord

Casenummer: 64986112 wordt maar niet opgepakt.

  • 22 September 2023
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste,

 

Ben nu al vanaf begin augustus bezig om mijn casenummer:

64986112

 opgelost te krijgen. Jullie hebben mijn apparatuur ontvangen op 7 julie en ik ontving een maand later een mail dat er € 90,- boete geincasseerd zal worden. Gebeld en toen is casenummer:

64986112

  aangemaakt. Dit blijkt  vervolgens door die dame niet goed aangeleverd te zijn aan de afdeleing  die over betalingen gaat. Inmiddels heten jullie Odido en vorige week weer een mail dat er € 90,- wordt afgeschreven rond 21 september, waarop ik nu de machtiging tot incasso heb ingetrokken. Nu weer een mail dat jullie niet kunnen incasseren. Hoe wordt dit nu eens opgelost? Krijg ik straks soms een deurwaarder voor mijn deur. Ik eis dat ik een excuusbrief ontvang van Odido en tevens een bevestiging dat mijn apparatuur is ontvangen en men stopt met incassopogingen.

icon

Beste antwoord door Adido62 22 September 2023, 08:39

Bekijk origineel

3 reacties

Uiteindelijk de juiste persoon gesproken die bovenstaande wel  kon oplossen. De moraal van dit verhaal is dat uiteindelijk de aanhouder zal winnen. Nu ook een mail ontvangen dat de ten onrecht openstaande boete gecrediteerd wordt. Ik ben blij en opgelucht. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Adido62 

Ik ben blij om te lezen dat het is opgelost. Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je altidj bij ons terecht. Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!

Beste Hajar,  Bedankt voor je snelle en aardige reactie. Misschien had ik alles achteraf bezien  beter gelijk hier het probleem kunnen voorleggen. Was nu zoveel tijd kwijt aan mailen en telefoontjes. Wil nog wel even kwijt dat je wellicht aan collega's  wil doorgeven dat zij  mailtjes naar service@odido.nl beantwoorden, want dit gebeurt ook niet of gaat mogelijk weken. Duren. Voor mij hoeft het nu  niet meer, maar deze opmerking in het belang van  andere klanten. Jij ook een heel fijn weekend.

Reageer