Deezer maand gratis toch in factuur

  • 9 November 2023
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Hallo, ik heb op 06.10.23 een maand gratis deezer family geprobeerd bij de extra’s (maandelijks opzegbaar). Daarna heb ik op 03.11.23, mijn deezer weer opgezegd. Hiervoor moet ik alsnog betalen, terwijl mijn abonnement elke 4e van de maand pas vernieuwd. (Ik was dus nog op tijd)

Hajar van Odido 5 maanden geleden

Hi @Sandra.M 

ik wil graag met je meekijken en dit voor je oplossen. Zou je mij een een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je verder!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sandra.M 

ik wil graag met je meekijken en dit voor je oplossen. Zou je mij een een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je verder!

Ik heb exact hetzelfde probleem. Rond dezelfde periode. 8-10 aangevraagd en kort daarna stop gezet. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @jeff_lensen, stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Reageer