Dubbel geïncasseerde incasso

  • 28 September 2023
  • 7 reacties
  • 162 Bekeken

Wie kan mij helpen? Ik heb al meerdere pogingen gedaan om in contact te komen met de financiële afdeling van Odido. Eerst meer dan een half uur in de wacht daarna doorverbonden met 'de financiële' afdeling en daarna einde verbinding. Er is een bedrag dubbel afgeschreven van mijn rekening. Dat heb ik gestorneerd want u reageert nergens op.  Dus bel mij, Oja ik neem binnen 3 seconden op. 

Marciano van Odido 7 maanden geleden

Hi Dennis, niemand houdt van een dubbele afschrijving. Ik kijk daarom graag direct met je mee. Stuur je mij een privébericht met het 06-nummer waar het omgaat met bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan duik ik er direct voor je in om te kijken wat er is gebeurd en waar het mis is gegaan!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Dennis69 Staat je klantennummer en je geboortedatum in het privé deel van je forum account?

De moderators kunnen dan sneller zien wie je bent

Bellen doen ze niet maar je komt aan de beurt.
De moderators reageren op volgorde van binnenkomst topics en dat is niet binnen 3 sec.😂

Prettige dag

Klantnummer en geboorte datum zijn aangevuld. Gek dat Odido een beleid voert waarbij de klant in een wachtrij geplaatst wordt. Onbegrijpelijk. Dit had men aan kunnen zien komen... te groot te ver

Reputatie 7
Badge +14

Dubbele incasso nog niet eerder gezien.. Staat er bij de incasso ook daadwerkelijk dezelfde specificatie? Kan het niet 1 x mobiel en 1 x vast internet zijn? Storneren is je recht, maar als het onterecht is start wel de incasso procedure. Check de facturen in my-odido.

Ik heb mijn telefoon eerder afgelost en nu is er precies hetzelfde bedrag in rekening gebracht. 

Bericht ontvangen van Odido dat mijn factuur is bijgesteld en dat het een fout van hun was.. maar dat zie ik niet in de openstaande factuur terug. Staat nog steeds het zelfde bedrag in mijn Odido...  zucht... 

Toch wel vreemd dat men via een sms de toezegging doet dat mijn factuur aangepast is, maar de werkelijkheid is dat dit helemaal niet is gebeurd!!!  Jammer dat ik al zolang bij T-Mobile zat waardoor ik nu bij Odido zit, maar zodra het kan stap ik over naar een andere provider. Dit geldt voor al mijn abonnementen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Dennis, niemand houdt van een dubbele afschrijving. Ik kijk daarom graag direct met je mee. Stuur je mij een privébericht met het 06-nummer waar het omgaat met bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan duik ik er direct voor je in om te kijken wat er is gebeurd en waar het mis is gegaan!

Reageer