Beantwoord

Dubbele factuur betaald ivm betalingsregeling omdat Odido zegt dat het niet betaald is

  • 21 February 2024
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Hoihoi,ik ben een betalingsregeling aangegaan over een factuur van december,alleen ik heb op 24 januari de ene helft betaald en op 3 februari de andere helft.

 

Alleen kreeg ik vandaag 21 februari weer een herinnering met 20,66 extra kosten boven op de 47,13 die volgens odido nog openstaat. Maar die is al op 3 februari via handmatig overschrijving overgemaakt zoals in de betalingsregelingsmail staat.

Ik heb de herinnering betaald omdat er binnen 3 dagen anders een blokkade zou komen.

De factuur van januari staat gemarkeerd als betaald maar die moest nog betaald worden. Na reken werk kom ik er achter dat de 47, 13 verrekend is met de factuur van januari terwijl dat verrekend moest worden met de factuur van december ivm dat ik daarover een betalingsregeling heb aangegaan.

 

Dus nu staat het bedrag van 47,13 volgens jullie nog steeds open terwijl dat niet zo. Want deze is betaald op 3 februari via een andere rekening op mijn naam bij dezelfde bank die bij jullie bekend is.

 

Waarom moet dit zo verwarrend verwerkt worden.🤔

 

Graag een reactie terug van odido hier op

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door eric 22 February 2024, 08:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Het beste is om de facturen automatisch te laten incasseren. Dan verloopt het proces altijd goed. Als je teveel hebt betaald wordt dat meestal met de volgende factuur betalingen verrekend. Je hebt zeg maar vooruit betaald.

Reageer