Beantwoord

Dubbele toestelkrediet

  • 4 November 2023
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Goedemorgen,

Na het afsluiten, en vervolgens annuleren van een abonnement bij een externe partij(GSM web) is het toestel krediet blijven hangen in het systeem van Odido. Ik blijf steeds een rekening ontvangen voor een toestel die ik nooit heb ontvangen. Sinds twee manden probeer ik het op te lossen. Vanmorgen weer gebeld, en kreeg te horen dat ik de annulering bevestiging moet opsturen naar klanten service, omdat deze niet goed bij Odido is binnengekomen. Ik zou graag als klant de interne problemen van Odido willen oplossen, echter bij klantenservice kunnen ze niks voor mij doen, en verwijzen mij door naar de chat met een adviseur, en daar woord ik weer doorgestuurd naar de klantenservice. Eigenlijk weet ik niet meer wat ik moet doen. Betalingen storneren, maar dan raakt Odido zo in de war dat het vermoed ik een hoofdpijn dossier gaat worden. Iemand een idee?

 

Groet, Mariusz 

icon

Beste antwoord door Mariusz0074 22 November 2023, 18:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Marius, welkom op de Community! Een dubbel toestelkrediet is natuurlijk niet fijn en dat gaan we oplossen. Of ben je toevallig al geholpen door een collega? Zo niet, stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er voor je in! 😄

Hi Marius, welkom op de Community! Een dubbel toestelkrediet is natuurlijk niet fijn en dat gaan we oplossen. Of ben je toevallig al geholpen door een collega? Zo niet, stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er voor je in! 😄

 

Beste Marciano, 

Bedankt voor je reactie. Gelukkig is het probleem iinmiddels opgelost door een van je collega's van de klantenservice.  Nogmaals bedankt,  

Mvg, Mariusz 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Mariusz, superfijn dat het inmiddels is opgelost door mijn collega! Bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 

Reageer