Beantwoord

Eerste factuur

  • 9 November 2023
  • 6 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 1
  • is een King Poster
  • 44 reacties

Tijdens afsluiten van overeenkomst abonnement geen aansluitkosten helaas staan op eerste factuur wel aansluitkosten hoe lossen we dit op

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 November 2023, 10:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rwa15 

Is dit voor thuis of mobiel en wanneer had je het abonnement afgesloten?

Als je van prepaid naar sim only gaat dan betaal je wel aansluitkosten maar deze kan je achteraf vergoed krijgen.

Reputatie 1

Voor mobiel van een abo van ene provider naar tombola afsluitdatum ergens in juli

Reputatie 7
Badge +14

Voor mobiel van een abo van ene provider naar tombola afsluitdatum ergens in juli

Wat bedoel je met "tombola”?

Reputatie 1

Dat was toen nog tmobile

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rwa15, wat apart dat de aansluitkosten wel in rekening zijn gebracht. Ik zie inderdaad wel de korting staan bij de bestelling. Ik heb direct een credit voor je ingevoerd van de aansluitkosten (€ 25). Deze wordt verrekend met je volgende factuur. Ik heb je hier ook een bevestigingsmail van gestuurd. Laat je het me weten of je deze hebt ontvangen? Ik hoop dat ik het zo mooi voor je heb opgelost! 😄

Reputatie 1

Marciano,

 

inderdaad de mail gekregen. Had gisteren nogiemand van de klantenservice aan de telefoon deze beweerde dat dit in in de order stond en verwees mij naar belsimpel. Dit blijft een beetje schimmig op deze wijze.

ga er echter maar vanuit dat het nu grregeld is.

 

 

Reageer