Eerste factuur na verlenging klopt niet

  • 25 October 2023
  • 5 reacties
  • 70 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Na verlenging zou ik 11,50€ per maand gaan betalen (abo van €14 - €2,50 klantvoordeel)

maar de eerstvolgende factuur was 17,31€, zie hieronder.

ik snap er niets van en bellen lukt steeds niet.

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@Els37  Zitten hier soms nog kosten bij van voor je verlenging? 
was de maand al om van je oude abonnement? Zie je mail meestal is de eerste nieuwe rekening anders! 
 

Dat is alleen wat er bij 11-10 t/m 11-10.

12-10 t/m 10-11 is eerste nieuwe maand en die kosten zijn hoger dan 14€

Reputatie 7
Badge +14

@Els37  De moderators kunnen je uitleg geven.

 Zet geboortedatum en klantnummer in je forum account dan kunnen ze sneller zien wie jij bent.

 Uitleg eerste factuur  

Dankje, dat heb ik nu gedaan.

die uitleg heb ik gelezen, maar is niet wat hier aan de hand is. Dat zou nog geen 1€ schelen ipv 5€

Reputatie 6
Badge +6

Dat is alleen wat er bij 11-10 t/m 11-10.

12-10 t/m 10-11 is eerste nieuwe maand en die kosten zijn hoger dan 14€

Hallo @Els37 , 

Geen zorgen, ik geef je graag meer duidelijkheid! Op deze factuur is een pro rata berekening gedaan. Je had op je vorige factuur van september betaald voor de periode 11/09/23 tot en met 10/10/23. Je verlenging is van start gegaan op 12/10/23, dus er is op deze factuur een herberekening gemaakt voor deze datum 11/10/23 t/m 11/10/23 en daarna betaal je ook gelijk vooruit voor je nieuwe abonnement, dus 12/10/23 tot en met 10/11/23! Vandaar dat je factuur éénmalig iets hoger is uitgevallen en heeft dus te maken met een herberekening die is gemaakt voor de kosten die je had gemaakt op de dag voordat je verlenging in gaat, deze was namelijk niet meegenomen op je vorige factuur. Je zult vanaf volgende maand gewoon de nieuwe prijs betalen, waarmee je de verlenging hebt afgesloten! 

 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer