Beantwoord

facturatie via mobiel in app store werkt niet

  • 16 October 2023
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Hoi!

ik heb gisteren op een topic van iemand anders gereageerd maar ik maak er zelf toch maar een aan. Toen Odido nog t-mobile was heb ik op mijn iPad in de Appstore altijd aankopen kunnen doen via mijn mobiel abonnement. Nu sinds de naam veranderd is kan ik dit ineens niet meer. Heb geen blokkade, heb deze namelijk zelf al eens aan en uit gezet. Zoals ik zei lukte het voorheen wel. Nu heb ik gisteren meerdere keren geprobeerd in de chat de klantenservice te berichten. Hier kreeg ik constant dat alle medewerkers bezet waren, kwam ik er wel eindelijk doorheen deed de knop om de live chat te starten het niet.. ik hoop hier de hulp dan maar te krijgen.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 17 October 2023, 11:02

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Moderator edit: screenshot verwijderd wegens privégegevens.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @NicoleM19951 Welkom bij Odido

De moderators gaan je helpen, ze reageren op binnenkomst van onderwerpen.

De screen wordt morgen verwijderd omdat er privé gegevens instaan 😉

Dit is een openbaar community dus iedereen leest mee!  
Fijne avond 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @NicoleM19951 

Ik zie dat je in dit topic aangeeft dat je mijn collega een bericht hebt gestuurd en hij gaat dit verder oppakken. Hij gaat een case aanmaken voor de technische dienst en zij gaan dit verder onderzoeken. 

Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.