Factuur met ander klantnummer?

  • 29 November 2023
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedenavond,

 

Op 27 én 28 november heb ik twee verschillende afschrijvingen gehad met in de omschrijving twee verschillende klantnummers, terwijl ik maar één abonnement heb.

In de Odido app zie ik één factuur terug (met bijbehorend klantnummer) en de andere niet. 

Kunnen jullie mij hiermee helpen? :)

 

Johrick van Odido 5 maanden geleden

Hi @AKINA

Welkom op de Odido Community! ik kan mij voorstellen dat het raar is als je opeens twee verschillende afschrijvingen krijgt, als je maar 1 abonnement hebt. Zou je mij in ieder geval je telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN op kunnen sturen? Ook ontvang ik graag extra nog de klantnummers die in de omschrijving van de afschrijvingen staan, zo kan ik uitzoeken wat er precies aan de hand is. Ik ga dit tot op de bodem voor je uitzoeken. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @AKINA

Welkom op de Odido Community! ik kan mij voorstellen dat het raar is als je opeens twee verschillende afschrijvingen krijgt, als je maar 1 abonnement hebt. Zou je mij in ieder geval je telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN op kunnen sturen? Ook ontvang ik graag extra nog de klantnummers die in de omschrijving van de afschrijvingen staan, zo kan ik uitzoeken wat er precies aan de hand is. Ik ga dit tot op de bodem voor je uitzoeken. 

Goedemiddag,

6 dagen geleden een privébericht verzonden met de gevraagde gegevens, 2 dagen geleden een herinnering...maar geen enkele reactie gehad. Ook niet dat het bericht goed ontvangen is. Kan ik een update krijgen?

 

Groeten Anika

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Akina, mijn collega Johrick is onverwachts afwezig, vandaar dat je geen reactie hebt ontvangen. Stuur je mij een privébericht met de opgevraagde gegevens, dan kijk ik met alle plezier met je mee! 😄

Reageer