Factuur niet kunnen vinden want er is hoog bedrag geïncasseerd

  • 29 November 2023
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Goedemorgen,

Een paar dagen geleden ontving ik een email van Odido voor factuur van mijn mobiele abonnement. Echter, kan ik de factuur niet vinden onder mijn account. Ik dacht dat het een soort vissing mail was. Dus had genegeerd.

Toch was er gisteren een relatief hoog bedrag geïncasseerd door Odido. Het gaat om ~50 euro. Dat bedrag ging blijkbaar om het bovenstaande email. 

Ook ontving ik een andere factuur van 26 euro voor dezelfde mobiele abonnement maar deze is het wel correct en zichtbaar onder mijn account. 

Waarom is de oorspronkelijke factuur dan niet te zien onder mijn account? Ik zou graag de oorspronkelijke factuur willen inzien. Mocht dat niet lukken dan moet ik helaas het bedrag storneren.

Ter mededeling, ik heb hiervoor tele2 abonnement en vervolgens ergens in juli een abonnement afgesloten met T-Mobile toen ik mocht verlengen. Misschien ging er iets mis met de overstap waardoor ik facturen van tele2 nog ontvang. Dit zie ik trouwens niet terug onder mijn huidige account.
 

Met vriendelijke groet,

 

Kaan


1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hi @kaanc,

Welkom op de Odido Commiunity! Ik kan mij voorstellen dat het schrikken is als je opeens een mail krijgt met een afschrijving die je niet bekend is. Geen zorgen, ik weet waar dit vandaan komt! Om zeker te zijn dat ik je de juiste antwoorden geef wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met je telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN. Ik pak alles er dan bij en kom er bij je op terug in dit topic wat er precies aan de hand is. Ik kijk uit naar je reactie!

Reageer