Beantwoord

Factuur niet ontvangen per email

  • 26 January 2024
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Zijn er meer mensen die deze maand geen factuur per email hebben ontvangen?

 

In de tijd van Tele2 moest eens in de zoveel maanden het systeem dat die emails verstuurt even opnieuw opgestart worden, voordat ze weer binnen kwamen. Kan het zijn dat dat bij Odido nog steeds moet?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 29 January 2024, 17:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Dennis, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en op je e-mailadres kom ik alleen op een Thuis-abonnement uit. Klopt het dat het gaat om een factuur van Thuis? Laat het me maar weten, ik zet je topic in ieder geval alvast in een subcategorie voor Thuis, zodat mijn collega's zo snel mogelijk bij je komen! 

Mocht het toch om Mobiel gaan, zet dan even je klantnummer in je profiel. In dat geval kijk ik met alle plezier met je mee! 😄

Hoi Marciano, nee het gaat zeker niet om een Thuis abo.  Ik blijf zo lang mogelijk bij Tweak zitten :-)

Het gaat om de ex-Tele2 mobile abonnementen.  Beide geen factuur voor ontvangen. Ik zal een klantnummer invullen.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Dennis, ah duidelijk! Ik heb direct met je meegekeken en wat apart dat je deze maand de factuur niet via de mail hebt ontvangen. Ik heb de instellingen zojuist even veranderd van e-mail naar SMS en direct weer teruggezet naar e-mail. Kijk het de komende maand even aan en mocht je opnieuw geen e-mail ontvangen met de factuur. Laat het me dan weten. Dan maak ik een case voor je aan zodat mijn collega's dit kunnen onderzoeken. Ik heb dit gedaan voor deze twee nummers (met 99 op het eind, en de ander met 07 op het eind). Voor beide abonnementen staan de facuren in ieder geval ook in Mijn Odido, dus jullie kunnen ze voor nu ook daar inzien.

Nog een extra tip: Zet service@odido.nl in je adresboek, zodat de mails nooit in je spam terechtkomen. 

Ik hoop dat je volgende maand gewoon weer via de mail de factuur ontvangt, maar houd me zeker even op de hoogte als het zover is! 😄

Ah, ik kreeg wel ron 15:00 een SMS dat jullie ongevraagd de incassodatum hebben gewijzigd van 24ste naar de 1ste van de maand ……   Toeval, of per ongeluk ook aangepast?

 

We wachten aankomende maand wel even af en anders trek ik weer aan de bel.

In de spam komt hij zeker niet terecht. Ik beheer mijn eigen mailserver en in de logfiles is geen afleverpoging van Odido.nl te zien.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Dennis, wat apart! Ik heb deze niet (bewust) gewijzigd, maar gezien het tijdstip kan het zijn dat ik per ongeluk iets heb meegenomen. Ik heb direct gekeken en voor het nummer 99 zie ik de incassodatum nog steeds op de 24e staan. Heb je deze zelf inmiddels weer teruggezet naar de 24e? Of ging het om het nummer met 07 op het eind? Ik kan deze helemaal niet meer vinden. Je kan de incassodatum wijzigen via deze pagina in Mijn Odido. Als ik het voor je moet doen, zet dan even het 06-nummer of klantnummer in je profiel, dan pak ik hem er direct bij! 😄

Reageer