Beantwoord

Factuur november

  • 29 November 2023
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Heb op 26 oct  2023 mijn krediet op toestel afbetaald - maar nu is de laatste factuur die kreeg wel ineens erg onjuist - lijkt meer erop dat ze het openstaande bedrag nog eens erbij opgeteld hebben ipv eraf gehaald [ gelaten ] en zo betaal ik dus ipv het bedrag wat moet betalen zonder toestel krediet [ 23 euro ] ineens even leuk 61 euro ?

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 November 2023, 23:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Poochie 

Je hoeft je geen zorgen te maken, ik heb ook het toestelkrediet afgelost en naast de afschrijving werd het bedrag ook op de volgende factuur vermeld maar dat bedrag wordt niet nog eens afgeschreven.

Dit  is  dus factuur van deze maand ik vind  dus wel heel onduidelijk allemnaal - en wat  die -13,11 is geen flauw idee want ken dat bedrag nergens terug vinden in geeneen factuur cq  email .

Dit hieronderstonde dus in email van deze  facuur .

Bijzonderheden bij deze factuur
Op deze factuur staat een creditbedrag van € 0,00. Dit bedrag is in mindering gebracht op het te betalen bedrag.

Er is een bedrag verrekend met je factuur. Bijvoorbeeld een vergoeding, of een tussentijdse betaling. Bekijk je factuur voor meer informatie.

We schrijven het bedrag van € 48,63 rond 02 december 2023 van je rekening. Als er nog een te verrekenen bedrag is, wordt dit factuurbedrag daar automatisch mee verrekend.


 

 

ze schrijven dus gewoon 48,63 af terwijl dat volgens mij dus NIET klopt gezien ik dus dat bedrag wat op facuur staat van krediet dus allang afbetaald heb op 26 october - dus voor de opmaak van deze  factuur .

Reputatie 7
Badge +14

Als je het toestel hebt afbetaald, dan was een maandelijks deel van de toestelbetaling al gereserveerd voor op deze factuur. Als je de toestel betalingen van de afgelopen maanden, de om 1 keer afbetalen van het toestel en deze laatste betaling bij elkaar optelt kom je op de originele toestellening. 

Reageer