Beantwoord

Factuur T-Mobile mobiel en Thuis

  • 30 July 2023
  • 11 reacties
  • 76 Bekeken

  • is Prince of Content
  • 29 reacties

Mijn vraag is, ik heb al T-Mobile mobiel en ik ga nu overstappen van Ziggo naar T-Mobile thuis.

Nu is mijn vraag krijg ik straks 1 factuur of 2 facturen.

Deze vraag ben ik vergeten te stellen in de T-Mobile, shop bij de overstap.

Weet iemand dit ??

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 July 2023, 10:48

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Regt 

Je zal de facturen voor mobiel en thuis wel apart blijven ontvangen 👍

Hallo Waqqas,

Weet u ook waarom ?

Je zou toch zeggen, alles op een adres is een factuur.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo Waqqas,

Weet u ook waarom ?

Je zou toch zeggen, alles op een adres is een factuur.

Het zijn twee CRM systemen. Ze hebben nu wel een eerste stap van verdere integratie gezet door de my-tmobile omgevingen onder 1 login te brengen. In de toekomst zal er wellicht 1 digitale factuur uitrollen. 

Hallo Eric,

Bedankt voor uw reactie.

Echt jammer voor zo een modern bedrijf als T-Mobile die echt aan de weg timmert, dat zij haar twee CRM systemen niet koppelen.

Eric, bij mij loopt er iets mis, ik heb nu twee vragen gesteld en ik kan deze nergens terug vinden.

wat doe ik verkeerd ??.  

Sorry Eric,

Het staat onder Facturen.

nogmaals bedankt en sorry.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Regt 

Als ik op je naam klik en dan op topics dan zie ik er 3 of bedoel je ergens anders?

Reputatie 7
Badge +14

Hallo Eric,

Bedankt voor uw reactie.

Echt jammer voor zo een modern bedrijf als T-Mobile die echt aan de weg timmert, dat zij haar twee CRM systemen niet koppelen.

Er wordt dus in fases gekoppeld. Nu al is er 1 login voor beide systemen en ziet de omgeving er al best met 1 look en feel uit. Deze login is daarna via two way authentificatie extra beveiligd.

Hallo Waqqas,

Bedankt, ja zoals u zegt werkt het ook, op de naam klikken.

Maar ook rechts onder op Facturen dat werkt ook.

Maar op de naam klikken werkt snel en duidelijk.

 

Hallo Eric,

Wordt dit ook dit ook richting de klanten zichtbaar gemaakt c.q. gecommuniceerd. Het zijn toch verbeteringen waar de klanten beter van worden of het wordt voor de klanten duidelijker.  

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Regt Regt

De klanten zijn zowel met het samenvoegen van vast EN mobiel naar 1 my-tmobile omgeving als daarna de two way authentificatie volledig meegenomen en geinformeerd. Je kunt dus nu alles binnen 1 portal al doen, alleen de backend is nog 2. T-Mobile werkt volledig met Scrum. Dus verbeteringen die al iets aan waarde toevoegen worden stap voor stap life gezet. Het voeren van 1 CRM systeem is natuurlijk uiteindelijk ook een kostenbesparing. 

Hallo Eric,

Jazeker en daar draait alles op.

U hoort nog van mij op Community van T-Mobile.

Reageer