Beantwoord

Factuur verlenging hoger dan bij bestelling

  • 7 February 2024
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Op 24-11 heb ik mijn abonnement verlengd met een black friday actie van €2,- extra korting bovenop het klantvoordeel. Bij de nieuwe factuur is er geen extra korting gerekend. Heb begin januari hierover telefonisch contact  gehad en het zou in orde gemaakt worden. Nu de volgende factuur gekregen en er is nog steeds geen extra korting gerekend.

icon

Beste antwoord door Peggy van Odido 13 February 2024, 12:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Agdh, allereerst van harte welkom op de Community en gaaf dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie dat je via een derde partij je abonnement hebt verlengd. Klopt dat? Ik kan je contract daarom niet inzien. Wat staat er precies op je contract over de € 2 extra korting? Bij je bestelling zie ik namelijk alleen een korting van € 6,50 op je bel/sms en databundel en € 2,50 korting Klantvoordeel. Verwar je het niet toevallig met 2GB extra data dat je krijgt door Klantvoordeel? Neem sowieso even contact op met de partij waar je de bestelling hebt geplaatst, zij kunnen je hier beter bij helpen, omdat ze je contract hebben.

Laat je het me weten wat hieruit is gekomen? Ik hoor het graag! 😄

 

Hoi Agdh, allereerst van harte welkom op de Community en gaaf dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie dat je via een derde partij je abonnement hebt verlengd. Klopt dat? Ik kan je contract daarom niet inzien. Wat staat er precies op je contract over de € 2 extra korting? Bij je bestelling zie ik namelijk alleen een korting van € 6,50 op je bel/sms en databundel en € 2,50 korting Klantvoordeel. Verwar je het niet toevallig met 2GB extra data dat je krijgt door Klantvoordeel? Neem sowieso even contact op met de partij waar je de bestelling hebt geplaatst, zij kunnen je hier beter bij helpen, omdat ze je contract hebben.

Laat je het me weten wat hieruit is gekomen? Ik hoor het graag! 😄

 

Bedankt voor de reactie. Ik had in januari ook contact met mobiel.nl opgenomen en zij vertelden dat ik dat bij jullie moest regelen. Ik verwar het niet met het klantvoordeel. Er staat bij mij in de bevestiging van de bestelling klantvoordeel €2,50 en extra voordeel € 2,00. 

Mvg

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi, goed dat je contact met ze hebt opgenomen! Heb je een screenshot van je contract (Let op: zonder persoonlijke gegevens) voor me waar deze korting op staat? Dan kijk ik met je mee! 

Hierbij mijn contract.

 

Hi, 

Duidelijk! Ik zie het inderdaad terug op het contract. Onze excuses! Ik heb direct de misgelopen korting geactiveerd per vandaag. De korting die je bent misgelopen heb ik herberekend vanaf 28 december 2023 tot en met vandaag. Dit is een bedrag van € 3,13. Vanaf de volgende factuur moet de extra korting en de misgelopen korting die ik heb vergoed terug te vinden zijn! 

Laat je het mij weten of alles zo helemaal naar wens is opgelost? 

Reageer