Beantwoord

Foutje bedankt? (Factuur & Klantvoordeel) Meer Klantnadeel?

  • 23 November 2023
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Reputatie 1

Dat websites, verschillende systemen in een fusie-organisatie in de beginperiode nog niet helemaal soepeltjes met elkaar samenwerken; dat begrijp ik…..

En ja…. ik heb nu ook in oktober een vast glasvezel-pakket besteld, bovenop de bijna twee jaar lopende (ex-T-Mobile) mobiele abbo's (2x) en twee (ook ex-T-Mobile) Prepaid simmetjes (dito 2x).

Tot zover gaat/ging het dus goed…. De mobiele abbo's maakten gebruik van het "klantvoordeel” van TM (gevestigd op 1 woonadres) en we gingen nooit over de bundel heen; dus was het maandelijke bedrag voor mobiel steevast goed te voorspellen.

Dus na het bestellen van het vaste totaalglaspakket, leek het mij een goed idee om alle abbo's en prepaid's onder te brengen bij het Hieperdepieperdepiephoera-Klantvoordeel van Odido…..

Een goed idee; slechte uitvoering, helaas…...Bellen naar de SA (serviceafdeling) is niet bepaald een activiteit waar je Zen van wordt; zeker niet als je dat 3 x in een week moet doen…..

Maar goed….. met het antwoord: “U staat in de “wacht” om het klantvoordeel op uw adres door te voeren en we proberen dit zo snel mogelijk op te lossen” Daar koop ik niet zoveel voor…..omdat we al van het klantvoordeel gebruik maakten…… (en op de website is steevast de mededeling:

Je hebt nog geen Klantvoordeel op de *****straat XX

Op dit moment heb je nog geen extra voordelen. Heb je meerdere abonnementen op 1 adres? Nodig ze dan uit in je huishouden. 

Meld je nu aan voor Odido Klantvoordeel

Dan meldt je je aan (voor de ‘83-ste keer') met alle Odido-zaken die ons huishouden al had (en gaat hebben...) en dan is de steevaste mededeling:

“Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens.”
 
Snap ik allemaal best… Kinderziektes zijn er overal en zeker bij de fusieorganisaties.

Waar ik wat minder gelukkig mee ben, is de factuur die ik voorgeschoteld krijg voor de maand november 2023. Waar ik 'regulier’ € 18,49 per maand betaal (behoudens een verdwaald commercieel SMS'je), dien ik deze maand € 23,10 aan de firma Odido over te maken/wordt geïncasseerd.

Hier wordt behoorlijk gegoocheld met datums, kortingen (die dus geen kortingen meer blijken te zijn) en plussen (+) en minnen (-) die volledig onduidelijk zijn…. Ergo, ik betaal deze maand dus opeens netto € 4,61 méér dan 'normaal'.

Een hectische organisatie, haperende en falende systemen, klagende klanten, gek-wordende technici, servicedeskmedewerkers op de rand van overspannenheid, ik snap het allemaal….., maar ik wordt er als (nieuwe) klant wel heel erg verdrietig van….

Ik mag toch hopen dat dit een incident zal betreffen, echter vrees ik het ergste voor de november-rekening mobiel van mijn echtgenoot, waar ik op zijn account niet meer kan kijken, omdat dit account ontkoppeld is en geprobeerd is aan ons gezamenlijk account te koppelen….

Kortom: Graag dus helderheid over bovenstaande zaken…

 

Met vriendelijke groet,

Gerbrand Hendriks

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 27 November 2023, 10:52

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Gerbrand, allereerst van harte welkom op de Community! Leuk dat jullie naast de mobiele abonnementen en PrePaid nu ook voor Glasvezel zijn gegaan. Ik snap heel goed dat je gewoon gebruik wil (blijven) maken van Klantvoordeel en hier help ik je graag bij (houd er rekening mee dat je met PrePaid geen Klantvoordeel krijgt).

Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens voor het mobiele abonnement waar je factuur € 4,61 hoger is dan normaal, dan pluis ik je factuur voor je uit: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN.

Is het inmiddels gelukt met Klantvoordeel? Zo niet, stuur me dan ook even voor je Glasvezel-abonnement je klantnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN.

Dan komt het helemaal goed! 😄

Reageer