Beantwoord

herinnerings kosten !!!!!!

  • 23 December 2023
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Ik heb al twee keer herinnering kosten die ik moet betalen ik ben ontzettend woest heb geen herinnering gehad niks , nooit problemen gehad met T-Mobile maar sinds de overname loopt het slecht !!! Al helemaal als de admin niet op orde is , welke datum word het afgeschreven en waarom ontvang ik geen herinnering!!!!

 

icon

Beste antwoord door Cristien 23 December 2023, 20:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @tarikboukhizzou  Welkom in de community van Odido. De naam is #Odido geworden maar in de administratie is niets veranderd.

Weet je dan zelf niet wanneer je moet betalen? 

Heb je de mail voor herinnering aanstaan in je account?  Kijk eens in je spambox

Je betaald elke maand rond dezelfde datum wat is er nú misgegaan? 
Is het niet mogelijk om een automatische incasso in te stellen? Daarmee voorkom je dit soort problemen, je kan eventueel zelf een betaaldatum kiezen.

Misschien kan een moderator zien waarom en of er iets mis ging, je moet dan wel even geduld hebben tijdens de kerstdagen zijn er iets minder moderators aanwezig.

Voor nu Fijne kerstdagen🧑‍🎄


 

Goedeavond , dat heb ik nu gewijzigd maar heb helemaal geen herinnering gehad niet op de mail of brief ook niet in mijn spam box ben daar heel alert op

en nee inderdaad blijkbaar gaat ergens niet goed met de incasso dus heb dat nu gewijzigd maar daar hoor ik alsnog een herinnering van te krijgen

thanks nog voor je reactie ik zal dat doen 

 

fijne feestdagen

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb al twee keer herinnering kosten die ik moet betalen ik ben ontzettend woest heb geen herinnering gehad niks , nooit problemen gehad met T-Mobile maar sinds de overname loopt het slecht !!! Al helemaal als de admin niet op orde is , welke datum word het afgeschreven en waarom ontvang ik geen herinnering!!!!

 

Hallo @tarikboukhizzou, welkom op onze Community! Als een incasso niet lukt, ontvang je altijd meerdere herinneringen per SMS/mail om de betaling alsnog te voldoen. Klopt het e-mailadres wel die bij ons bekend is? Gaat het om je mobiel of Internet + TV abonnement? Als het om je mobiele abonnement gaat en mocht je willen dat ik met je meekijk, stuur me dan gerust een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik met je meekijken in je account! Als het om je Internet + TV abonnement gaat, laat het dan even weten, zodat ik je kan doorsturen naar één van mijn collega's van Internet + TV! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer