Beantwoord

Hoge rekening

  • 20 July 2022
  • 6 reacties
  • 90 Bekeken

Waarom ging mijn rekening van 25 euro naar 34.67 euro?

Wat is de reden voor deze verhoging van mijn factuur?   

icon

Beste antwoord door eric 20 July 2022, 10:33

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Baranguzel Welkom, staat het niet in je factuur? Het wordt meestal wel vermeld wat er die maand is gekocht enz.

Wil je nog eens goed kijken?

Ik keek naar de rekening en kocht niets.  Ik heb gemerkt dat er geen 9,99 korting op de rekening staat. Waarom hebben we deze korting niet meer? (Unlimited voor E25,00) 

Reputatie 7
Badge +17

Ah, dan is er dus geen klantvoordeel. Heb je iets gewijzigd een de koppeling van vaste internet lijn en je mobiele abonnement of een adres wijziging etc..

Log in bij my-tmobile en zet klantvoordeel weer aan. Zie hier wat instructies.

Volgens mij heb ik niets veranderd. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat ziet er goed uit. Dan zal een moderator even in de backend systemen moeten kijken. Ik laat ze weten dat je hier even hulp nodig hebt.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Baranguzel 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ik je facturen controleren. Als je op mijn naam klikt en dan kun je mij een bericht sturen. 

Reageer