In-app aankopen betalen via factuur instellen lukt niet

  • 6 November 2023
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Wanneer ik de betaalmethode probeer toe te voegen op m’n iPhone krijg ik de melding: “Er is mogelijk een betaalprobleem met je mobiele account. Neem contact op met je provider of voeg een nieuwe betaalmethode toe.”

Op de site van Apple krijg ik deze: “Betaalinformatie kan niet worden bijgewerkt. Betaling via de mobiele telefoonrekening is alleen beschikbaar met KPN / Telfort, Vodafone en Odido. Voer een ander mobiel nummer in of selecteer een andere betaalmethode.”

Heb al contact gehad met Odido en Apple, maar er is niks mis qua accountinstellingen. Ik heb meerdere topics gezien over dit probleem, maar ze waren wat ouder of de situatie was net iets anders.

Is er nog steeds/opnieuw een storing?

Marciano van Odido 5 maanden geleden

Hoi Kruidnootje, welkom op de Community! Goed dat je al e.e.a. hebt laten controleren. Kun je de volgende punten eens proberen:

  • Opnieuw inloggen in de App Store
  • Toestel opnieuw opstarten
  • Netwerkinstellingen opnieuw instellen
  • Betaalmethode verwijderen en opnieuw toevoegen

Wellicht dat de stappen die voor deze klant hebben geholpen, dit ook voor jou kunnen oplossen: App en In-App aankopen werken niet sinds naamswijziging | Odido community

Laat het me maar weten! 😄

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Kruidnootje, welkom op de Community! Goed dat je al e.e.a. hebt laten controleren. Kun je de volgende punten eens proberen:

  • Opnieuw inloggen in de App Store
  • Toestel opnieuw opstarten
  • Netwerkinstellingen opnieuw instellen
  • Betaalmethode verwijderen en opnieuw toevoegen

Wellicht dat de stappen die voor deze klant hebben geholpen, dit ook voor jou kunnen oplossen: App en In-App aankopen werken niet sinds naamswijziging | Odido community

Laat het me maar weten! 😄

Hoi Kruidnootje, welkom op de Community! Goed dat je al e.e.a. hebt laten controleren. Kun je de volgende punten eens proberen:

  • Opnieuw inloggen in de App Store
  • Toestel opnieuw opstarten
  • Netwerkinstellingen opnieuw instellen
  • Betaalmethode verwijderen en opnieuw toevoegen

Wellicht dat de stappen die voor deze klant hebben geholpen, dit ook voor jou kunnen oplossen: App en In-App aankopen werken niet sinds naamswijziging | Odido community

Laat het me maar weten! 😄

 

Hoi Marciano, ik heb deze suggesties al geprobeerd/bekeken, maar helaas heeft het niet geholpen. Wat is de volgende stap?

Reageer