incassobureau betalingsachterstand

  • 17 October 2023
  • 6 reacties
  • 79 Bekeken

Mijn simkaart was geblokkeerd wegens malware. Ik heb toen hier op de app ergens gelezen dat ik een back up moest maken en daarna mijn telefoon terug moet zetten naar fabrieksinstellingen. Dit heb ik allemaal gedaan. Hierdoor kwam ik niet meer in mijn telefoon, daarom was ik naar een Odido winkel gegaan en daar hebben ze een nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan. Ik kan nu wel weer mijn telefoon ontgrendelen, maar ik kan dus niet meer bellen en internetten. Op het moment dat ik iemand wil bellen, krijg ik Odido incassobureau aan de lijn. Met de mededeling dat ik een betalingsachterstand heb. Wat dus niet het geval is. Wat moet ik nu doen? 

Hajar van Odido 6 maanden geleden

Hi @noraderonde 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik de blokkade verwijderen.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Wat gebeurt er als je jouw nummer belt vanaf een andere telefoon? En als je de simkaart in een ander toestel stopt en je belt weer eens iemand anders op?

Ik kan wel gebeld worden door andere. Ik heb mijn simkaart zojuist in een andere telefoon gedaan en nogmaals geprobeerd, maar dan krijg ik weer Odido incassobureau te horen.  

Reputatie 7
Badge +9

Hi @noraderonde 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik de blokkade verwijderen.

Hi @noraderonde 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik de blokkade verwijderen.

Kunt u mij misschien ook helpen? Ik kreeg eerst bericht dat ik Mallware had maar kan nu zelfs niet meer internetten…

en ik weet precies waar dat vandaan kwam dat zogenaamde Mallware (maar heb met m’n domme hoofd zelf op verzenden gedrukt…*3x* zelfs 🤣🫣) maar goed wil gewoon weer kunnen bellen enzo….😏graag hoor ik van u!

Mijn simkaart was geblokkeerd wegens malware. Ik heb toen hier op de app ergens gelezen dat ik een back up moest maken en daarna mijn telefoon terug moet zetten naar fabrieksinstellingen. Dit heb ik allemaal gedaan. Hierdoor kwam ik niet meer in mijn telefoon, daarom was ik naar een Odido winkel gegaan en daar hebben ze een nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan. Ik kan nu wel weer mijn telefoon ontgrendelen, maar ik kan dus niet meer bellen en internetten. Op het moment dat ik iemand wil bellen, krijg ik Odido incassobureau aan de lijn. Met de mededeling dat ik een betalingsachterstand heb. Wat dus niet het geval is. Wat moet ik nu doen? 

Ik heb nu precies de zelfde onzin…😤 haha k*tzooi! Nooit problemen gehad met t-mobile…hoop nu ook niet met Odido 🙏🏻

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wp88dave 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. Ik hoor graag van je!

Reageer