Beantwoord

Incassobureau mobiel abonnement

  • 5 November 2023
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

allereerst hallo
Ik kwam vanuit Turkije naar Nederland en aangezien ik regelmatig werkte, kocht ik voor mezelf een postpaidlijn, Tele2.

Omdat ik tijdens mijn werk een spoedoperatie nodig had, stuurde mijn arts in Nederland mij naar Turkije.

Ik verliet mijn baan en keerde terug naar Turkije, dus ik kon geen berichten verzenden of mijn lijn gebruiken, en de schulden stapelden zich op. Ik logde in op het systeem omdat ik wilde betalen, maar ik kon de betaling niet uitvoeren omdat ik werd overgeplaatst naar het incassobureau.

Omdat ik de taal niet kent, weet ik niet met wie ik contact moet opnemen of wat ik moet doen.

icon

Beste antwoord door eric 6 November 2023, 09:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @turgutben2 

Als de schulden al zijn overgedragen aan een incassobureau dan is je abonnement beëindigd. Heb je een brief of mail van het incassobureau? Daar moet meer informatie in staan.

@Waqqas 

Ik heb geen brief ontvangen omdat ik in deze periode in Turkije was.

Ik controleerde mijn e-mail, maar kon niets vinden waarmee ik contact kon opnemen.

Reputatie 7
Badge +14

Als het gaat om een Tele2 vast internet aansluiting kun je bellen met de Tele2 thuis klantenservice, 020-7544444. Die kunnen je vertellen welk incassobureau dit onder zijn hoede heeft. Tele2 heeft ook nog een eigen forum voor Tele2 thuis.

@eric 

Ik gebruik de postpaid mobiele telefoonlijn van Tele2 en kan niet communiceren, hiervoor is mijn taalkennis onvoldoende.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Turgutben, ik hoop allereerst dat je spoedoperatie goed is gegaan! Ik ben er direct voor je ingedoken en er is een brief gestuurd naar je adres in Tilburg. Hierin staat o.a. het volgende:

'’U kunt uw registratie bij Preventel beëindigen door de volledige openstaande vordering (en de eventueel nog niet in rekening gebrachte kosten) te voldoen aan Odido. Na ontvangst van uw betaling zal Odido de door haar geplaatste registratie bij Preventel verwijderen.'’ Dit is alweer even geleden, dus het kan nu niet meer via ons, maar je zou contact moeten opnemen met Prevental of via

  • Odido Incasso
  • Postbus 16272
  • 2500 BG Den Haag

Ik hoop dat je hiermee meer duidelijkheid hebt en dat je het openstaande bedrag snel kunt betalen, zodat het wordt opgelost. Houd me gerust op de hoogte of het allemaal lukt! 😄

Reageer