klantenservice?

  • 1 October 2023
  • 10 reacties
  • 110 Bekeken

Ik probeer nu al 3 dagen te bellen naar de "klantenservice" over mijn factuur…

Steeds weer hoor je ruim een uur, probeer het op een ander tijdstip opnieuw!.

Waardeloos!!!... dit kan je geen klantenservice meer noemen!..

Ik zit mijn tijd te verkloten om dat jullie niet te bereiken zijn! Ik betaal genoeg aan jullie elke maand !

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hi Angelo, bedankt voor het invullen van je klantnummer! Ik heb direct met je meegekeken en ik kan me heel goed voorstellen dat de factuur voor verwarring zorgt. Het is een lastig verhaal, maar ik doe m’n best om dit zo duidelijk en makkelijk mogelijk aan je uit te leggen.

Je hebt op 03-08 een bedrag betaald van € 150,08 voor het afkopen van het toestelkrediet. Op het moment van het betalen van het resterende toestelkrediet stond de factuur van 17-08 met een bedrag van € 174,52 net voor je klaar.

De afbetaling van het toestelkrediet wordt gezien als een inkomende betaling en soms kan het voorkomen dat als er nog een factuur openstaat het betaalde bedrag wordt verrekend met de openstaande factuur. Nadat je het toestelkrediet hebt afgekocht wordt het resterende bedrag altijd in rekening gebracht op de eerstvolgende factuur. Normaliter wordt het binnenkomende bedrag voor het toestelkrediet 'gereserveerd' zodat je op de factuur enkel je normale factuurbedrag betaalt en het 'te verrekenen bedrag' wordt dan van de factuur afgehaald.

Nu heb je voor de factuur van augustus in plaats van €174,52 een bedrag van €24,44 betaald omdat het bedrag voor de betaling van jouw toestelkrediet met de openstaande factuur verrekend is. Hierdoor staat het bedrag voor het toestelkrediet nog open, wat nu op de factuur van september terechtgekomen is.

Het is allemaal een beetje ingewikkeld - dat hebben we intern ook al zeker aangegeven - maar onder aan de streep kloppen alle kosten. Sorry voor deze verwarring!

Mocht er nog iets onduidelijk zijn laat je het me weten? Ik sta voor je klaar! 😄

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4

Misschien kun je je boodschap verpakken in allemaal overboekingen van 1 cent naar Odido. 😁

Of als je geluk hebt reageert hier een moderator. Dan moet je wel zorgen dat je klantnummer etc. In je profiel staat en hier ook je vraag stellen terwijl wij klanten en de rest van het internet meelezen.

Of storneren, uiteindelijk komt er dan een deurwaarder waarmee je wel kunt communiceren.🤔

Reputatie 7
Badge +14

@wlmpie   Ik snap je idee maar gaat niet werken. 
@AngeloBoswinkel 

Wacht tot de moderators je verder helpen. Morgen zijn ze weer aanwezig. Zet inderdaad je klantnummer en geboortedatum vast in je profiel.

Je mag ook hier posten wat er mis is met je factuur! Te hoog? Te laag? 😂Om welk bedrag gaat het?

Vergeet vooral de inflatie  niet. 

@CrisTien

 

Reputatie 7
Badge +14

Oei dat moet je niet openbaar zetten @AngeloBoswinkel 

Klantummer mag in je forum account (instellingen)

@CrisTien dat wist ik niet lol

Reputatie 7
Badge +14

@CrisTien dat wist ik niet lol

Ik heen de moderators verzocht het hier te verwijderen. Geen zorgen maar pas op wat je in het openbaar post. Fijne avond. 

Dank je wel!.

Ik zou er de volgende keer op letten. 

Jij ook een fijne avond.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @AngeloBoswinkel 

Ben je inmiddels verder geholpen? Kun je ons meer informatie geven over wat er mis is met je factuur? We hebben meer informatie nodig om je verder te helpen. We horen graag van je!

Hallo @Hajar van Odido 

Klopt, mijn factuur is te hoog.

Dubbele kosten afkoop telefoon 

Klantnummer staat inmiddels in mijn profiel

Mvg Angelo

Reputatie 7
Badge +9

Hi Angelo, bedankt voor het invullen van je klantnummer! Ik heb direct met je meegekeken en ik kan me heel goed voorstellen dat de factuur voor verwarring zorgt. Het is een lastig verhaal, maar ik doe m’n best om dit zo duidelijk en makkelijk mogelijk aan je uit te leggen.

Je hebt op 03-08 een bedrag betaald van € 150,08 voor het afkopen van het toestelkrediet. Op het moment van het betalen van het resterende toestelkrediet stond de factuur van 17-08 met een bedrag van € 174,52 net voor je klaar.

De afbetaling van het toestelkrediet wordt gezien als een inkomende betaling en soms kan het voorkomen dat als er nog een factuur openstaat het betaalde bedrag wordt verrekend met de openstaande factuur. Nadat je het toestelkrediet hebt afgekocht wordt het resterende bedrag altijd in rekening gebracht op de eerstvolgende factuur. Normaliter wordt het binnenkomende bedrag voor het toestelkrediet 'gereserveerd' zodat je op de factuur enkel je normale factuurbedrag betaalt en het 'te verrekenen bedrag' wordt dan van de factuur afgehaald.

Nu heb je voor de factuur van augustus in plaats van €174,52 een bedrag van €24,44 betaald omdat het bedrag voor de betaling van jouw toestelkrediet met de openstaande factuur verrekend is. Hierdoor staat het bedrag voor het toestelkrediet nog open, wat nu op de factuur van september terechtgekomen is.

Het is allemaal een beetje ingewikkeld - dat hebben we intern ook al zeker aangegeven - maar onder aan de streep kloppen alle kosten. Sorry voor deze verwarring!

Mocht er nog iets onduidelijk zijn laat je het me weten? Ik sta voor je klaar! 😄

Reageer