-
-
is een nieuwe Poster
-
4 reacties
Ik probeer nu al 3 dagen te bellen naar de "klantenservice" over mijn factuur…
Steeds weer hoor je ruim een uur, probeer het op een ander tijdstip opnieuw!.
Waardeloos!!!... dit kan je geen klantenservice meer noemen!..
Ik zit mijn tijd te verkloten om dat jullie niet te bereiken zijn! Ik betaal genoeg aan jullie elke maand !
Hi Angelo, bedankt voor het invullen van je klantnummer! Ik heb direct met je meegekeken en ik kan me heel goed voorstellen dat de factuur voor verwarring zorgt. Het is een lastig verhaal, maar ik doe m’n best om dit zo duidelijk en makkelijk mogelijk aan je uit te leggen.
Je hebt op 03-08 een bedrag betaald van € 150,08 voor het afkopen van het toestelkrediet. Op het moment van het betalen van het resterende toestelkrediet stond de factuur van 17-08 met een bedrag van € 174,52 net voor je klaar.
De afbetaling van het toestelkrediet wordt gezien als een inkomende betaling en soms kan het voorkomen dat als er nog een factuur openstaat het betaalde bedrag wordt verrekend met de openstaande factuur. Nadat je het toestelkrediet hebt afgekocht wordt het resterende bedrag altijd in rekening gebracht op de eerstvolgende factuur. Normaliter wordt het binnenkomende bedrag voor het toestelkrediet 'gereserveerd' zodat je op de factuur enkel je normale factuurbedrag betaalt en het 'te verrekenen bedrag' wordt dan van de factuur afgehaald.
Nu heb je voor de factuur van augustus in plaats van €174,52 een bedrag van €24,44 betaald omdat het bedrag voor de betaling van jouw toestelkrediet met de openstaande factuur verrekend is. Hierdoor staat het bedrag voor het toestelkrediet nog open, wat nu op de factuur van september terechtgekomen is.
Het is allemaal een beetje ingewikkeld - dat hebben we intern ook al zeker aangegeven - maar onder aan de streep kloppen alle kosten. Sorry voor deze verwarring!
Mocht er nog iets onduidelijk zijn laat je het me weten? Ik sta voor je klaar!
Bekijk origineel