Beantwoord

Klantvoordeel i.c.m. Ben nog steeds niet geactiveerd

  • 11 July 2023
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Sinds 23 maart ben ik klant van Ben (en al wat langer van T-Mobile Thuis), dus sinds april recht op klantvoordeel. Al 2 keer contact opgenomen met de T-Mobile Thuis klantenservice hierover, en 2 keer is er €5 gecrediteerd, omdat het niet geactiveerd kon worden. Ook nu, na 3 facturen, is het nog steeds niet geactiveerd.

Kan dit Klantvoordeel nu alsjeblieft geactiveerd worden? Ik wil dit niet elke maand in de gaten hoeven houden. Daarnaast mis ik nu ook steeds exta MBs bij Ben.

Misschien een aanzet tot de oplossing: boven de facturen van T-Mobile Thuis staat X.X.X.X.X. in plaats van mijn voornaam/voorletters.

 

Alvast bedankt,

Tom

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 July 2023, 12:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Klantvoordeel wordt bekeken op adres van de Thuis aansluiting en het factuuradres van de BEN aansluiting. De tenaamstelling maakt niet uit. ZIjn de adressen gelijk?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @tommert38 

Ik heb hier ook T-Mobile thuis en sinds kort Ben mobiel, bij de aanvraag bij Ben aangegeven dat ik ook T-Mobile thuis heb (klantvoodeel) en alles ging automatisch. Het enige verschil is dat ik al T-Mobile mobiel had dus klantvoodeel liep al.

@eric Adressen zijn gelijk (al wordt de huisnummertoevoeging bij zowel Ben als T-Mobile soms wel en soms niet met een streepje getoond).

@Waqqas M'n abonnement is aangemeld voor Klantvoordeel bij Ben.

 

Bij T-Mobile kreeg ik steeds foutmeldingen, maar na contact me de klantenservice is de status al een paar weken onveranderd.

 

Reageer