Kosten App Store opeens bij factuur bijgekomen

  • 21 November 2023
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Is het ook zo bij anderen dat er opeens geld word afgehaald van de app store via Odido? Ik heb een keer 127 euro en een keer 243 euro moeten betalen voor iets dat gekocht is in de app store. Wat er gekocht is weet ik niet. Ik had zelf niets gekocht via de Appstore. Word ook niet geholpen of wat dan ook. Heb dit problem nog nooit eerder gehad. Sinds de verandering van tele2 naar Odido heb ik dit. Kan huur niet betalen nu. Heel vreemd allemaal. Overstappen word het dus.

Marciano van Odido 5 maanden geleden

Hi YBallilou, allereerst van harte welkom op de Community! Dat zijn geen kleine bedragen voor App Store aankopen. Ik zie dat meerdere collega's al met je hebben meegekeken en dat er wel daadwerkelijk In App aankopen zijn gedaan. We kunnen daarom verder ook niets doen tegen de gemaakte kosten. Ik zie ook dat er inmiddels blokkades staan op 'Aankopen in Apple App Store’, dan kun je alleen nog betalen via de App Store zelf, dus dat is mooi!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi YBallilou, allereerst van harte welkom op de Community! Dat zijn geen kleine bedragen voor App Store aankopen. Ik zie dat meerdere collega's al met je hebben meegekeken en dat er wel daadwerkelijk In App aankopen zijn gedaan. We kunnen daarom verder ook niets doen tegen de gemaakte kosten. Ik zie ook dat er inmiddels blokkades staan op 'Aankopen in Apple App Store’, dan kun je alleen nog betalen via de App Store zelf, dus dat is mooi!

Reputatie 7
Badge +14

@YBallilou Je kan op de site en in de app van Apple zien wat je hebt gekocht!  Ook krijg je altijd een mail met je aankoopbewijs.

Misschien een kind met je telefoon laten spelen?
Er zijn kaarten te koop in elke supermarkt waarmee je apps en spelletjes kan kopen. Zo ga ik nooit over je bedrag heen.

Uiteraard kan je aan het eind van je contract overstappen maar waarom zou je dat doen als het je (eigen) schuld blijkt te zijn?

Heb je soms een abonnement lopen via Apple en ben je vergeten op te zeggen?
Succes met je beslissing en fijn weekend!

Kijk Christien werkt voor Ódido. Waar is de empathie en begrip naar de klant? Ódido doet er wel makkelijk om hè. Is dit hoe een groot bedrijf opereert? Belachelijk! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Francissoi, vanwaar deze reactie over @Cristien in een topic van 5 maanden geleden? Zoals ik in een ander topic al aangaf; het is niet de bedoeling om ongerelateerde topics vol te spammen. Cristien werkt niet voor Odido. Zij is een klant die graag andere klanten helpt. Ik heb je ook al gevraagd je eigen topic te starten, maar aangezien je dat niet doet, houden we het in dit topic centraal. We helpen je graag verder, maar je houdt je wel aan de huisregels.

Nogmaals je hebt je eerste en laatste officiele waarschuwing ontvangen.

Reageer