Na 4 maanden nog geen terugbetaling

  • 28 November 2023
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

 

Na 4 maanden nog geen terugbetaling

Ik heb nog steeds recht op een terugbetaling van €129,98 van Odido (voorheen Tele2). Dit werd bevestigd op 16 augustus 2023. Na een maand van wachten heb ik contact opgenomen om te informeren naar de status van mijn terugbetaling. Na excuses werd mij verteld dat het enige vertraging had opgelopen vanwege de overgang naar Odido, waarvoor ik begrip toonde.

Ondanks mijn geduld en begrip heb ik na nog een maand niets gehoord of ontvangen. Opnieuw heb ik begin november gebeld en kreeg ik te horen dat het bedrag uiterlijk donderdag op mijn rekening zou staan. Helaas bleek dit onjuist, en tot mijn teleurstelling heb ik nog steeds geen geld terug ontvangen.

Na opnieuw contact op te nemen, werd mij verteld dat het bedrag uiterlijk op 20 november zou worden overgemaakt. Vandaag, op 28 november 2023, schrijf ik deze review uit frustratie en boosheid. Ik ben van plan om nog één keer contact op te nemen. Als er dan nog steeds geen oplossing is, ben ik genoodzaakt Odido in gebreke te stellen en schadevergoeding te eisen.

Ik eis niet alleen de terugbetaling van het oorspronkelijke bedrag, maar ook een verdubbeling vanwege het financiële ongemak dat ik heb ondervonden. Bovendien verwacht ik een oprechte excuses van Odido voor het ongemak en de vertraging. Ik vind het teleurstellend dat ik deze stappen moet overwegen, maar het lijkt erop dat dit de enige manier is om tot een oplossing te komen.

Datum van ervaring: 28 november 2023

Johrick van Odido 5 maanden geleden

Hi @Kaysytsema.

Welkom op de Odido Community! En mijn oprechte excuses dat dit allemaal zo is gelopen, dit is absoluut niet de bedoeling. Ik zoek dan ook graag voor je uit hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe het ervoor staat met de creditering. Zou je mij middels een privébericht hier op de Community de volgende gegevens op willen sturen? Je telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van het bij ons bekende IBAN? Dan pak ik alles erbij en ga ik dit tot op de bodem voor je uitzoeken. Dit komt goed, echt. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Kaysytsema.

Welkom op de Odido Community! En mijn oprechte excuses dat dit allemaal zo is gelopen, dit is absoluut niet de bedoeling. Ik zoek dan ook graag voor je uit hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe het ervoor staat met de creditering. Zou je mij middels een privébericht hier op de Community de volgende gegevens op willen sturen? Je telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van het bij ons bekende IBAN? Dan pak ik alles erbij en ga ik dit tot op de bodem voor je uitzoeken. Dit komt goed, echt. 

Reageer