Beantwoord

Na beëindiging toch factuur nieuwe maand

  • 18 March 2024
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Per 5/3 is mijn mobiele abonnement beëindigd. Maanden geleden al doorgegeven door de nieuwe provider. Per 7/3 is mijn nr over gezet naar de nieuwe provider.

Ik krijg nu een factuur met mijn abonnement tot 5/3 en de kosten t/m 6/3. Zover oke.

Echter op de factuur staan ook de weer de abonnements- 5G en multisim kosten tot 5/4? Daar gaat het mis.

Na uren bellen, chatten(lukt niet), krijg ik maar geen concreet antwoord hoe dit opgelost gaat worden.

Het advies van de klantenservice dame is “betalen en dan wordt het vanzelf wel gecrediteerd”

Ik wil een schriftelijke toezegging dat e.e.a. In orde komt.

Zo slecht!! 

icon

Beste antwoord door Deerhunter158 19 March 2024, 15:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Deerhunter, welkom op de Community! Niemand houdt van te veel betalen en dat zal je bij ons ook nooit doen. Ik heb je account en je factuur direct bekeken en ik geef je graag meer duidelijkheid. Je factuur klopt. Jouw betaalperiode was elke maand tot en met de 5e van de maand, zoals je op je facturen kan zien. Ik zie dat je inderdaad per 7 maart bent overgezet, dus je ontvangt nog een eind factuur voor de periode 5 t/m 7 maart. Hierop zullen ook de kosten van 5G en Multisim per rato berekend worden als korting. Ik weet niet precies hoe mijn collega aan de telefoon het verwoord heeft, maar het komt wel op hetzelfde neer. 

Wacht de eindfactuur even af en dan komt onderaan de streep alles goed uit. Mocht je straks toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele fijne dag en veel plezier bij je nieuwe provider! 😄

Hi Deerhunter, welkom op de Community! Niemand houdt van te veel betalen en dat zal je bij ons ook nooit doen. Ik heb je account en je factuur direct bekeken en ik geef je graag meer duidelijkheid. Je factuur klopt. Jouw betaalperiode was elke maand tot en met de 5e van de maand, zoals je op je facturen kan zien. Ik zie dat je inderdaad per 7 maart bent overgezet, dus je ontvangt nog een eind factuur voor de periode 5 t/m 7 maart. Hierop zullen ook de kosten van 5G en Multisim per rato berekend worden als korting. Ik weet niet precies hoe mijn collega aan de telefoon het verwoord heeft, maar het komt wel op hetzelfde neer. 

Wacht de eindfactuur even af en dan komt onderaan de streep alles goed uit. Mocht je straks toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele fijne dag en veel plezier bij je nieuwe provider! 😄

 

Marciano bedankt voor je reactie!

Dan wacht ik dat nog maar even af. Enig idee wanneer ik die eindfactuur kan verwachten?

mvg

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Deerhunter, geen dank! Hij komt altijd 1 maand na de opzegging en als ik het goed zie, stond jouw factuur altijd tussen de 8e en 14e van de maand klaar. Ik kan je geen hele specifieke indicatie geven, want het kan ook iets eerder of iets later zijn, maar ik gok tussen de 8e en 14e! 😊

Reageer