Toen ik er via nieuwssites achter kwam dat Tele2 onaangekondigd Obido werd dacht ik, “oke het zal wel”. Toen ik zag dat mijn kosten met 3,00 gestegen waren, dacht ik ook, “oke het zal wel”. Totdat ik er achter kwam dat mijn snelheid up/down nog maar 1/3 was, vergeleken met de situatie voor de rebrand.
Jullie geven een hoop uit aan marketing, waarin jullie mij dagelijks vertellen dat de service verbeterd zou moeten zijn.
Toen ik na een uur de klantenservice aan de lijn had, zou de snelheids vermindering mogelijk door een storing komen, en had de verhoging echt niks te maken met de rebrand naar Odido. Ik ben goedgelovig maar niet naïef of dom, na meer dan 10 jaar tevreden klant hebben jullie mij succesvol weggejaagd door mijn vertrouwen te breken. Misschien een idee om van die manager, die dacht dat het een leuk idee was om jullie klanten op deze manier te bespelen, afscheid te nemen. Ikzelf doe dat alvast.
Als er nog wat ‘Odido SuperUsers’ olie (boter) op het vuur willen gooien ga je gang, ik heb jullie nuttige bijdragen al gezien onder de andere onderwerpen.
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Bekijk origineel