Over factuur

  • 25 January 2024
  • 4 reacties
  • 99 Bekeken

Hallo, goedemiddag.  Ik heb een telefoon besteld via Odido. S24 ultra 1tb . Er is een 240 euro cashback betaalactie als actie. Deze actie is geldig tot 17-30 januari.  De telefoon is nog steeds niet aangekomen.  Op de factuur moet de datum van 17 t/m 30 januari gekocht worden. Welke dag wordt in deze bestelling als factuurdatum geschreven? Wordt dit de datum die ik heb besteld? Of wordt op de factuur de datum vermeld waarop ik de telefoon heb ontvangen? Als de datum na 30 januari op de factuur komt te staan, kan deze factuur voor mij niet voordelig zijn.

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hoi Odidolu, welkom op de Community! Tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 Ultra bent gegaan. Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de actie en geen zorgen, dit kan gemakkelijk. De actieperiode loopt inderdaad tot en met de 30e, maar de registratieperiode loopt nog tot en met 1 april. Je hebt het toestel in de juiste periode besteld en je hebt straks nog ruim de tijd om je voor de actie te registreren.Meer informatie vind je in dit topic. Komt helemaal goed! 😎

Heb je nog vragen? Laat het me dan gerust weten. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je nog een hele fijne middag en alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Odidolu, welkom op de Community! Tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 Ultra bent gegaan. Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de actie en geen zorgen, dit kan gemakkelijk. De actieperiode loopt inderdaad tot en met de 30e, maar de registratieperiode loopt nog tot en met 1 april. Je hebt het toestel in de juiste periode besteld en je hebt straks nog ruim de tijd om je voor de actie te registreren.Meer informatie vind je in dit topic. Komt helemaal goed! 😎

Heb je nog vragen? Laat het me dan gerust weten. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je nog een hele fijne middag en alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel! 

Ik ben het eens met wat je zei, maar dat is niet wat ik wilde weten. De factuurdatum waarop ik de telefoon heb ontvangen moet tussen 17 en 30 januari liggen. Bestellen binnen deze data is niet genoeg voor relatiegeschenken. De factuurdatum moet zeker tot 30 januari zijn. Anders betaalt Samsung deze promotie niet. Waarom zeg ik dit? Omdat we vorig jaar de s23 ultra hebben gekocht. Ik zei dat we binnen de actieperiode hadden besteld, ik bewees het, ik liet het bewijs zien, maar samsung accepteerde het niet. Samsung wil absoluut dat gedateerde cijfer op de factuur zien, dat is de actieperiode.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, dat klinkt alsof er vorig jaar iets niet goed is gegaan. De datum van bestellen zal op je hardware factuur komen te staan. Dus dat moet helemaal goedkomen!

Zoals u al zei, als de datum waarop ik heb besteld op de factuur staat, is er geen probleem.   Omdat ik mijn relatiegeschenken kan krijgen omdat ik ze tijdens de actieperiode heb gekocht.

Reageer