Beantwoord

Over mijn factuur

  • 1 January 2024
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Ik ben mijn Odido-lijn op 19 december gaan gebruiken, maar de rekening kwam op 26 december en ze vragen een gebruiksvergoeding voor een maand en dit lijkt mij niet eerlijk.

icon

Beste antwoord door yayhan25 4 January 2024, 13:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De startdatum van je abonnement is de dag dat de Zyxel router online is gekomen.  Meestal de dag dus dat de Guidion monteur is geweest.  Daarnaast betaal je het abonnement vooruit. Check daarom goed de periode op de factuur die je in rekening wordt gebracht. 

Nee, je hebt het verkeerd begrepen. Dit is een mobiele simkaart. Ik ben er op 19 december mee begonnen, maar na 1 maand gebruik werd de factuur op 26 december vastgesteld.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Yayhan, tof dat je voor een nieuw Odido abonnement bent gegaan! Ik heb je account en je factuur er direct bijgepakt en ik geef je graag meer duidelijkheid. Je Odido abonnement betaal je vooruit. Zo zie je op je factuur dat je betaald voor de periode 19 december 2023 t/m 18 januari 2024. De volgende factuur zal dan januari - februari zijn en zo verder. Geen zorgen, gaat helemaal goed en je zal nooit te veel betalen. 

Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Hoi Yayhan, tof dat je voor een nieuw Odido abonnement bent gegaan! Ik heb je account en je factuur er direct bijgepakt en ik geef je graag meer duidelijkheid. Je Odido abonnement betaal je vooruit. Zo zie je op je factuur dat je betaald voor de periode 19 december 2023 t/m 18 januari 2024. De volgende factuur zal dan januari - februari zijn en zo verder. Geen zorgen, gaat helemaal goed en je zal nooit te veel betalen. 

Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

 

Heel erg bedankt. Fijne dag... Groeten Yunus...

Reputatie 7
Badge +9

Geen dank, Yunus. Fijne avond! 😊

Reageer