-
-
is een Top Poster
-
18 reacties
Vreselijk bedrijf, ik heb een klacht ingediend, en tot op heden niets vernomen. Ik heb een contract afgesloten voor 54 euro (zonder kortingen) en mijn maand bedrag is door jullie oplichters verhoogd naar 76 euro per maand, ik heb hiervan het bewijs toegestuurd, geen mail terug, niemand die antwoord en ik ben al weken bezig om dit contract op te laten zeggen, jullie zijn dieven, oplichters, fraudeurs, ik ben jaren klant geweest bij t-mobile.
ik een bestelling geplaatst en gekocht en ondertekend in de veronderstelling dat ik zonder maandelijkse kortingen een maandbedrag zou moeten betalen van 55,43.
55,43-76,50 is een verschil van 21,07 cent per maand en is in totaal 505,68 cent meer dan wat ik dacht dat ik had en ook feitelijk heb besteld!!! Ofterwijl aanzienlijk duurder dan ik voor ogen had en weiger dit maandelijkse bedrag dan ook te betalen, dit was niet de afspraak. Dit heb ik niet gekocht, dit is onwettig, fraude en vind ik dit een ernstige zaak.
Ik wil dat dit contract per direct word opgezegd, INCLUSIEF SCHADE VERGOEDING VOOR JULLIE WAARDELOZE SERVICE, chat is niet bereikbaar, bellen help niet, jullie denken dat de wereld van jullie is en je zomaar contracten onwettig kunt aanpassen!!! Ik wil dat dit contract word opgezegd
Hi Ugur, van harte welkom op de Community! Ik raad je allereerst aan om op een normale manier (en volgens de huisregels) met ons te communiceren. We passen nooit contracten aan en we zijn al helemaal geen oplichters, of een van de andere woorden die je in je topic gebruikt. Er kan natuurlijk wel altijd iets niet helemaal goed gaan, maar dat moet nog blijken.
Dat gezegd hebbende; een hogere factuur krijgen dan verwacht is nooit fijn, dus ik heb direct met je meegekeken. Ik heb je contract erbij gepakt en hier staan dezelfde bedragen op als die je hierboven aangeeft.
- Maandelijkse kosten: € 50
- Korting op Unlimited: € 15
- Toestelkrediet: € 41,50
- Hiermee kom je inderdaad uit op € 76,50
Waar haal je precies een maandbedrag van € 55,43 vandaan? Ik zie dit bedrag alleen terugkomen in een screenshot die je ons hebt gestuurd. Echter lijkt dit op een verouderde mail. De totale toestelprijs komt namelijk niet overeen met jouw contract en is daar ook nog een stuk duurder. Ik gok dat je een oud mailtje hebt meegenomen en dat hier verwarring is ontstaan. Het andere screenshot dat je hebt gestuurd in de Odido-stijl, is de juiste met de correcte bedragen die overeenkomen met je contract, waar je voor hebt getekend.
Ik zie dat er op dit moment 2 facturen openstaan. Ik raad je aan om deze (en de rest tijdens je contract) wel te betalen. Het zou zonde zijn als je wordt afgesloten of als er een incassobureau ingeschakeld moet worden.
Ik vertrouw erop je voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!
Bekijk origineel