Te hoge factuur

  • 25 November 2023
  • 25 reacties
  • 338 Bekeken

Vreselijk bedrijf, ik heb een klacht ingediend, en tot op heden niets vernomen. Ik heb een contract afgesloten voor 54 euro (zonder kortingen) en mijn maand bedrag is door jullie oplichters verhoogd naar 76 euro per maand, ik heb hiervan het bewijs toegestuurd, geen mail terug, niemand die antwoord en ik ben al weken bezig om dit contract op te laten zeggen, jullie zijn dieven, oplichters, fraudeurs, ik ben jaren klant geweest bij t-mobile.

 

 

ik een bestelling geplaatst en gekocht en ondertekend in de veronderstelling dat ik zonder maandelijkse kortingen een maandbedrag zou moeten betalen van 55,43.

 

55,43-76,50 is een verschil van 21,07 cent per maand en is in totaal 505,68 cent meer dan wat ik dacht dat ik had en ook feitelijk heb besteld!!! Ofterwijl aanzienlijk duurder dan ik voor ogen had en weiger dit maandelijkse bedrag dan ook te betalen, dit was niet de afspraak. Dit heb ik niet gekocht, dit is onwettig, fraude en vind ik dit een ernstige zaak.


Ik wil dat dit contract per direct word opgezegd, INCLUSIEF SCHADE VERGOEDING VOOR JULLIE WAARDELOZE SERVICE, chat is niet bereikbaar, bellen help niet, jullie denken dat de wereld van jullie is en je zomaar contracten onwettig kunt aanpassen!!! Ik wil dat dit contract word opgezegd

Marciano van Odido 5 maanden geleden

Hi Ugur, van harte welkom op de Community! Ik raad je allereerst aan om op een normale manier (en volgens de huisregels) met ons te communiceren. We passen nooit contracten aan en we zijn al helemaal geen oplichters, of een van de andere woorden die je in je topic gebruikt. Er kan natuurlijk wel altijd iets niet helemaal goed gaan, maar dat moet nog blijken.

Dat gezegd hebbende; een hogere factuur krijgen dan verwacht is nooit fijn, dus ik heb direct met je meegekeken. Ik heb je contract erbij gepakt en hier staan dezelfde bedragen op als die je hierboven aangeeft. 

  • Maandelijkse kosten: € 50
  • Korting op Unlimited: € 15
  • Toestelkrediet: € 41,50
  • Hiermee kom je inderdaad uit op € 76,50

Waar haal je precies een maandbedrag van € 55,43 vandaan? Ik zie dit bedrag alleen terugkomen in een screenshot die je ons hebt gestuurd. Echter lijkt dit op een verouderde mail. De totale toestelprijs komt namelijk niet overeen met jouw contract en is daar ook nog een stuk duurder. Ik gok dat je een oud mailtje hebt meegenomen en dat hier verwarring is ontstaan. Het andere screenshot dat je hebt gestuurd in de Odido-stijl, is de juiste met de correcte bedragen die overeenkomen met je contract, waar je voor hebt getekend.

Ik zie dat er op dit moment 2 facturen openstaan. Ik raad je aan om deze (en de rest tijdens je contract) wel te betalen. Het zou zonde zijn als je wordt afgesloten of als er een incassobureau ingeschakeld moet worden.

Ik vertrouw erop je voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!

Bekijk origineel

25 reacties

 

@Ugur polatli 

 

Wat soort contract heb je afgesloten? Mobiel contract? Is er een toestel combineerd?  Wat stond in uw contract is wat geldig. Als je modeling gesproken dan het weinig kans. Dat heb ik meegemaakt in de verleden met KPN. Kan je niet zien wat gekost via mijn odido? 

Ik heb onverwachte kost gekregen voor 1 minuut niet opgenomen gesprek. Maar klanten service netjes afgehandeld. 

Misschien moet je proberen om te bellen. Het is niet makkelijk maar dan komt goed. Ik heb meerdere malen gebeld om iemand aan te lijn krijgen. Veel succes 🙏🏻 

2 jarig contract met mobiel, Odido is zo goed in frauderen dat in mijn ‘contract is aangepast in het systeem naar wat er staat op de factuur ’ alleen zijn ze niet slim genoeg geweest want ik heb bewijsstukken van het originele contract ofterwijl ook bewijs dat ze frauderen, wat ik frappant vind is dat ik nog steeds geen reactie krijg. 

@Ugur polatli als ik goed begrepen 54 euro ook met de toestel? Of moet je apart betalen voor de toestel. Als in het factuur iets veranderd moet er een uitleg waarvoor. Ik hoop dat je oplossing vindt. 

 

Met toestel, en ik heb het bewijs van de eerste bestelling waarvan ik ook foto’s heb gestuurd, dus ik wacht al weken, en betaal ook niet en gebruik het ook niet meer. En als dit nog 1 maand duurt ga  ik rustig naar een advocaat toe en ga ik ook een schadeclaim eisen. Ik weet dat ik volgens de wet in mijn recht sta, ook weten ze dit zelf. Wat mij verbaast alleen is dat ODIDO, letterlijk lijkt op een kleuter organisatie en dat men geen enkele moeite doet om terug te mailen en ook na ‘neem contact’ via de community niet niets doet @Odido je moet je schamen, oplichter!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ugur polatli ,

Checkvraag, je heb dit contract afgesloten op www.odido.nl of in de winkel? Als je via een retailer hebt gekocht, dan moet je daar met jouw vraag zijn, dan hebben zij voor jou het verkeerde contract afgesloten.

Als je de bevestiging hebt van je bestelling, met de aanbieding daarin, die klopt wel? Wat wijkt dan precies af op je factuur? ZIjn het hogere toestelkosten, of zijn de bundels duurder (maar wel qua grootte gelijk aan de bestelling)?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Ugur, van harte welkom op de Community! Ik raad je allereerst aan om op een normale manier (en volgens de huisregels) met ons te communiceren. We passen nooit contracten aan en we zijn al helemaal geen oplichters, of een van de andere woorden die je in je topic gebruikt. Er kan natuurlijk wel altijd iets niet helemaal goed gaan, maar dat moet nog blijken.

Dat gezegd hebbende; een hogere factuur krijgen dan verwacht is nooit fijn, dus ik heb direct met je meegekeken. Ik heb je contract erbij gepakt en hier staan dezelfde bedragen op als die je hierboven aangeeft. 

  • Maandelijkse kosten: € 50
  • Korting op Unlimited: € 15
  • Toestelkrediet: € 41,50
  • Hiermee kom je inderdaad uit op € 76,50

Waar haal je precies een maandbedrag van € 55,43 vandaan? Ik zie dit bedrag alleen terugkomen in een screenshot die je ons hebt gestuurd. Echter lijkt dit op een verouderde mail. De totale toestelprijs komt namelijk niet overeen met jouw contract en is daar ook nog een stuk duurder. Ik gok dat je een oud mailtje hebt meegenomen en dat hier verwarring is ontstaan. Het andere screenshot dat je hebt gestuurd in de Odido-stijl, is de juiste met de correcte bedragen die overeenkomen met je contract, waar je voor hebt getekend.

Ik zie dat er op dit moment 2 facturen openstaan. Ik raad je aan om deze (en de rest tijdens je contract) wel te betalen. Het zou zonde zijn als je wordt afgesloten of als er een incassobureau ingeschakeld moet worden.

Ik vertrouw erop je voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!

Beste Marciano, 

ik raad jullie aan om op een normale manier met mensen om te gaan, het bewijs van oplichting heb ik per mail toegestuurd, ik ga ook verder niet in discussie, mocht je je e-mail adres geven dan stuur ik je het contract op wat ik heb ondertekend en heb besteld. Dan kun je zien dat er dus wel zomaar wijzigingen zijn doorgevoerd en dat ik dus wel opgelucht word en recht van spreke heb als ik zeg dat er word gefraudeerd. 
 

mvg

ugur

Ik heb een hele mail met meerdere screenshots (het bewijs) waar ik voor getekend heb toegestuurd, oude stijl of niet is niet mijn probleem. Ik heb een bestelling geplaatst inderdaad waar ook het toestel prijs niet klopt, nog een fout vanuit jullie, vandaar mijn eis dit kosteloos op te zeggen, dit zijn jullie fouten niet dat die van mij.

Dus geen verwarring, jullie hebben iets wat ik heb besteld, niet geleverd zoals het hoort,  ook heb ik een klacht ingediend dat het toestel niet zo duur is als dat er word aangegeven op mijn eerste screenshot. Dit is geen verouderde mail, dit is mijn bestelling, die ik via de t-mobile heb besteld. 

En volgens mij scheld ik niet en geef ik aan wat ik feitelijk zie, dat ik hier al een maand mee bezig ben, is jullie schuld, nalatigheid van jullie, dat daar emotie bij komt kijken is ook te danken aan jullie, dus ik zou het waarderen als je de hele mail, met meerdere screenshots en bewijzen goed doorleest en dit contract kosteloos opzegde en over de rekeningen(deze zouden stop gezet worden) en ga ik zeker niet betalen want ik heb iets anders op mijn bestelling staan (dit zou je collega met mijn klacht behandelen (ook niet gebeurd) en je verwacht van mij dat ik me aan de huisregels hou? Terwijl jullie prijzen aanpassen en in eerste instantie ook nog een fout maken in het ‘toestelprijs’

 

mvg

En zoals ik al eerder zei, als ik inlog is het contract aangepast, inderdaad. Maar dit heb ik niet besteld, en tijdens het tekenen, had ik dit ook niet door en ook je collega niet en omdat t-mobile al jaren heb en vertrouw heb ik me hier niet druk om gemaakt, als jullie niet via de wet en huisregels van een aankoop handelen moeten jullie ook niet verwachten dat ik dit doe, en desalniettemin een ander had jullie uitgescholden terwijl ik feitelijke gebeurtenissen benoem. Sorry als dat in het verkeerde keelgat schiet.

 

 

En het nummer vrij geeft want deze neem ik mee, als je dat voor me regels heb ik ook geen poot meer om op te staan en te zeggen en zien en voelen dat ik word opgelicht of dat mijn bestelling word aangepast naar andere bedragen, en dat het netjes is opgelost

Reputatie 7
Badge +9

Hi Ugur, allereerst bedankt voor je begrip! Ik snap natuurlijk wel dat dit geen fijne situatie voor je is en dat er emotie bij komt kijken. Je mag je gevoel hier uiteraard uiten, echter gaan bepaalde uitingen naar mijn mening iets te ver, omdat ik weet dat we je nooit zouden oplichten. Nogmaals; fouten kunnen altijd voorkomen, maar nooit met opzet. Mocht er inderdaad iets aangepast zijn of iets niet goed gegaan met het contract, dan vind ik dat natuurlijk niet fijn voor jou en daarvoor mijn excuses. Jouw bericht is inmiddels doorgezet naar de juiste afdeling en zij zullen dit voor je onderzoeken. Ik hoop dat zij iets zien wat ik wellicht over het hoofd heb gezien en dat het toch helemaal goed komt. Voor nu is het even afwachten. 

Mocht je iets van mijn collega's horen, laat het me dan gerust weten. Ik ben erg benieuwd! Voor nu wens ik je in ieder geval een heel fijn weekend!

Dankjewel voor de reactie, en eenmaal dat het opgelost is zal ik je nogmaals bedanken. Alleen is mijn vraag ik heb meerdere mails verstuurd? En ik snap niet precies wat er over het hoofd te zien valt van screenshots van de prijs op mijn bestelling tot aan het bedrag wat er nu in mijn contract staat, wellicht een fout in het systeem kan ik accepteren. Maar ik ben hier ook al een maand mee bezig? Ik hoor nogmaals niets over de klachten die ik telefonisch heb ingediend ook? Stop op de facturen ook niets over? De screenshots van mijn bestelling iswat ik heb besteld en is het OVERDUIDELIJK dat het contract per direct zou nietig moeten verklaard worden en dat de 2 facturen die nu oplopen ook verwijderd moeten worden van mijn account en het nummer vrijgegeven moet worden. 
 

ik snap dat het is ‘doorgezet naar die juiste afdeling’ wie zijn dit? Krijg ik meer info? Krijg ik een direct e-mail adres? 
 

krijg ik nog excuses ook voor de eerste 2 klachten die niet zijn opgepakt terwijl ik deze heb ingediend? En ook alle tijd die ik hierin besteedt en stres van ervaar? Door jullie fouten, niet dat die van mij wederom. Mijn mail, met wat ik heb besteld voor de bedragen die ik heb besteld, bevat al een toestel prijs fout (ruim 800 euro duurder) en is mijn bestelling vervolgens een abbo van 76 euro?
 

wat precies zie jij over het hoofd als je mijn e-mail met screenshots daardwerkelihk hebt gelezen en gezien en de wetgeving omtrent ‘beveiliging van’ aankopen kent, jullie zijn verplicht mijn abbo maand kosten te verlagen naar het gein wat ik toe stuur want dat is wat ik heb besteld, los daarvan het gene wat ik heb besteld voor het toestel is ook niet de waarde van wat ik heb gehad want het toestel is veel goedkoper dan 2000 nog wat euro ofterwijl ‘ongeduldig’ /de verkoop is vanaf het begin helemaal fout gegaan, als jullie website het ene aangeeft en ik denk hey: bestellen! En daarna zoveel fout zijn gemaakt? Wat is precies het deel wat je over het hoofd ziet? Want je geeft dus toe dat ‘mijn bestelling’ een toestelprijs fout aangeeft maar ‘ziet het over het hoofd’ dat er 2 verschillende bedragen staan op mijn bestellen en het daardwerkelihk door het systeem aangepaste contract’

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Ugur, geen dank! Jouw bericht is doorgezet naar de klachtenafdeling. Zij nemen zelf geen contact met je op en hiervan ontvang je ook geen e-mailadres. De collega die ze voor je heeft gemaild heb ik zojuist een bericht gestuurd met de vraag of zij al een reactie heeft ontvangen (case 66863184). 

Ik heb er in ieder geval nogmaals naar gekeken en ik denk niet dat ik iets over het hoofd heb gezien. Op de screenshots staan duidelijk 1 correcte mail met de juiste prijzen, waarvan deze ook overeenkomt met de aanbetaling die je hebt gedaan. De andere mail is verouderd (T-Mobile, onjuiste maandkosten en onjuiste toestelprijs). 

De juiste toestelprijs is € 1.361,41. Met jouw aanbetaling van € 365 blijft er nog € 996 open aan toestelkrediet. Ook dit bedrag vind je terug in Mijn Odido onder je abonnement en op je contract. Je betaald dus sowieso het juiste bedrag. Het verouderde bedrag van € 2.115,83 zal je dus nooit betalen. Ook hieraan zie ik dat de toestel- en maandkosten op het tweede screenshot van T-Mobile niet kloppen. Daarnaast gaf ik aan dat mijn collega's het verder zullen onderzoeken, mocht ik iets over het hoofd hebben gezien - niet dat ik iets over het hoofd heb gezien.

Het contract en de kosten zijn waar je voor hebt getekend, mooier kan ik het niet voor je maken. Mocht je het willen opzeggen dan kan dat via het digitale opzegformulier. Echter betaal je dan wel je toestelkrediet af en een afkoopsom van je abonnement.

Zoals ik al eerder aangaf is de 1e screenshot wat ik heb besteld en het 2e wat ik afgelopen maand heb ontvangen nadat ik heb aangegeven dat ik dit niet heb besteld laat dat even duidelijk zijn, vandaar mijn opmerking dat ik word opgelicht en dat jullie zonder toestemming prijzen aanpassen. :)

Volgens mij zie jij wel wat over het hoofd en dat zijn de regels met betrekking tot online aankopen, wat ik heb besteld is screenshot 1 wat ik heb ontvangen is screenshot 2 (deze heb ik gekregen van je collega) nadat ik zag dat mijn factuur hoger was dan wat ik heb besteld. 
 

 

ik wil het geen wat ik heb besteld (screenshot 1) en niet het zonder toestemming verhoogde bedrag (screenshot 2) die ik afgelopen maand toe gemaild heb gekregen van een collega van jou (maanden na de aankoop)

Jou ‘correcte mail’ met prijzen is de fraude waar ik het over heb, wat maanden later is aangepast en ik niet heb besteld (screenshot 1) screenshot 2 heb ik afgelopen maand nadat ik heb aangegeven dat er fraude wordt gepleegd ontvangen en deze staat ook in jullie systeem, het geen wat jij als correct ziet is het geen waar ik spreek over fraude en oplichting. Want dit heb ik nogmaals niet besteld, wat ik heb besteld is screenshot 1 en als het me nooit was opgevallen zou ik screenshot 2 nooit hebben ontvangen (het geen wat niet correct is, wat volgens jou wel correct is) volgens mij lees jij mijn verhaal ook niet goed genoeg, er zijn regels en wetgeving omtrent bestelling, deze kunnen niet later worden aangepast (screenshot 2) zonder mijn weten en pas toesturen als ik aangeef dat bedragen niet kloppen.

Ik heb een bestelling geplaatst en getekend in de veronderstelling dat ik een maand bedrag rond de 54 euro zou hebben niet 76 euro nogmaals. Fouten in jullie systeem zijn jullie probleem, en screenshot 1 is mijn bestelling, dat is waarvoor ik heb getekend, dat het later word aangepast (screenshot 2) is jullie pakkie aan en onwettig. Als er op jullie website staat : ACTIE, 54 euro iPhone 14 pro max met het maandbedrag wat ik opnoem en je ziet in mijn overzicht (screenshot 1) van wat ik heb besteld, ga ik er in de winkel vanuit dat alles klopt en het niet onwettig word verhoogd (screenshot2) waar ik afgelopen maand pas achter kom, dus ik snap niet zo goed ‘wat jij denkt niet over het hoofd te zien’

En nogmaals laat het duidelijk zijn, fouten kunnen gemaakt worden, maar ik ga niet hier niet de dupe van zijn, dit mogen jullie oplossen door of het maand bedrag aan te passen naar bestelling 1 en correcte toestel prijs van wat de waarde is van de telefoon die ik heb, kan dit niet dan zijn jullie volgens de wet verplicht dit contract kosteloos op te zeggen, want nogmaals JULLIE of JULLIE SYSTEEM, maakt deze fouten, niet ik, dat ik jullie vertrouw als klant, is mijn eigen domme schuld, Maarja, ik heb ook nog nooit bij t-mobile zoiets meegemaakt en altijd gekregen wat ik ‘heb besteld’ en nu beweer jij dat jij niets over het hoofd ziet terwijl ik denk dat je geen seconde goed het verhaal leest inclusief alle klachten die ik meerdere malen heb ingediend sinds het moment dat ik erachter kom dat de prijzen hoger zijn maandelijks dan wat ik heb afgesproken, denk je dat ik niets te doen heb? En het verzin of iets? Ik stuur je mijn bestelling toe met een overduidelijk verhaal waar je letterlijk niet omheen kunt draaien maar jullie dit al een maand doen, van onvriendelijk personeel tot aan personeel die mij de les wil lezen terwijl jullie en of jullie systemen bedragen verkeerd noteren, mijn bestelling aankomt met een maandbedrag waar ik mee akkoord ging en het later word aangepast, als ik dit had geweten was ik namelijk overgestapt naar een andere provider aangezien er destijds betere acties waren bij andere providers dan bij jullie, maar ik dacht hey : 54 per maand sounds good, dat is wat ik heb besteld (screenshot 1) dat is wat ik eis, nogmaals als jullie fouten maken en het niet kunnen leveren voor die prijs, kan ik jullie telefoon komen inleveren en mogen jullie het contract netjes kosteloos opzeggen met een dikke vette excuses voor de fouten die JULLIE maken

Zoals je dus zelf zegt, screenshot 1 klopt niet screenshot 2 klopt OOK niet, dus jullie verwachten dat ik hier klakkeloos mee akkoord ga, het antwoord is nee, kosteloos opzeggen dus, en ik hoor wel wanneer ik het toestel kan komen inleveren en waar. Snap je nu waarom ik zeg oplichting? Fraude? Onwettig? Of zie je nogmaals iets niet over het hoofd en ben je van mening dat ik maar MOET betalen wat er nu in mijn ‘overzicht’ staat, waarmee ik nooit akkoord mee ben gegaan en dit dus ook niet zal doen in de toekomst, dit is niet wat ik heb besteld, en dit is ook zeker niet wat ik ga betalen door fouten die jullie en of jullie systemen maken. 

En even over ‘verouderde mail’ kijk even terug naar mijn aanbetaling, dit heb ik gecrediteerd gekregen omdat ik in de winkel aangaf dat ook dit niet de afspraak was. Ik heb dit besteld tijdens dat Odido t-mobile was :). Dus graag ophouden met verouderde mail en je woordkeuze veranderen naar uw of jouw bestelling, in de winkel was dit namelijk het probleem ‘ik moest ineens meer betalen, er is me beloofd dat er niets meer fout zou gaan en dit maandelijks gecrediteerd zou worden’ waarvan ik ook 60 euro terug heb gekregen want dit was OOK jullie fout, dit is recht getrokken naar wat ik op internet zag, dus geen verouderde mail, dit is wat ik heb gekocht en heb besteld tijdens dat het t-mobile hete, vervolgens is dit contract zonder mijn weten veranderd naar een hoger bedrag(maandelijks). 
 

 

Op het internet stond namelijk 300 als aanbetaling waarvan ik 65 euro als credit terug kreeg, er is mij toen beloofd dat er NIETS fout zou gaan, waardoor ik ervan uitging dat ik jullie kon vertrouwen, geen enkel bedrag is gecontroleerd door je collega,het maand bedrag is niet als foutief aangekaart idem dito voor mijn ‘toestel bedrag’ maar ik heb wel mijn credit gehad van de aanbetaling. Dit zou je ook in de mail terug moeten zien ofterwijl nog een bewijs dat jullie fouten hebben gemaakt (wat middels een 65 euro credit) is recht getrokken. Ik bestel iets, ik krijg later wanneer ik opmerk dat er iets fout gaat (1 maand geleden) de volgende mail van je collega en ik kom erachter dat in jullie systeem andere prijzen staan dan mijn bestelling, je gaat mij niet wijsmaken dat je zorgvuldig dit hebt onderzocht en hebt bekeken. Er is ook beloofd een stop te plaatsen op de facturen, wat niet is gebeurd, wat ik 2 jaar lang zal terug boeken want wettelijk ben ik niet meer verplicht om te betalen, en ik ben ook bereid om naar een advocaat toe te stappen en ik heb ruim voldoende bewijs om aan te tonen dat jullie fouten maken. Ik neem aan dat je de credit voor de aanbetaling ook over het hoofd hebt gezien, en aangezien je zegt verouderde mail (mail van bestelling) je deelneemt aan het verplichten van betalen, wat ik dus zeker niet ga doen, jullie fout, jullie gaan het oplossen, kunnen jullie dit niet, gaan jullie dit contract kosteloos opzeggen. En ik zal nooit meer in me leven bij jullie iets kopen, en ik ga ook  de consumenten bond inschakelen en ik ga iedereen die ik ken waarschuwen dat jullie mensen verplichten iets te betalen en aangeven dat iets verouderd is terwijl dit mijn bewijs is van mijn bestelling. Dus niets verouderd, ik word letterlijk gedwongen om iets te betalen wat ik niet bestel en jullie noteren dat het toestel ruim 900 euro duurder is ook in die mail, wat ook niet zo stond op de ‘verouderde t-mobile website’ ik vind het uitermate zorgwekkend, en ongelofelijk to say the least dat jullie in staat zijn om zoiets te doen en aan te geven dat mijn mail is verouderd?????? Verouderd how, het nieuwe contract gaat in, ik krijg hier een overzicht van toegestuurd en ik stuur jullie het bewijs van mijn bestelling toe, en jullie durven te zeggen ‘verouderd’ en ik heb niets over het hoofd gezien? Hoe dan?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Ugur, we gaan hier niet uitkomen merk ik. Ik zou alleen maar in herhaling vallen. Ik heb je screenshots en je verhaal wel goed gelezen en het klopt niet, zoals ik hierboven al aangaf. Ik had de vraag al bij mijn collega uitstaan, maar ik heb nog geen reactie gehad. Je kunt daarom het beste contact opnemen met de klantenservice op 0800-0092 en vragen naar de case (66863184) waarin jouw vraag is doorgestuurd naar klachten management. Zij zullen dit moeten onderzoeken en tot een beslissing moeten komen. 

Ik betwijfel of bovenstaande informatie uit mijn vorige bericht niet klopt, aangezien alle bedragen in het systeem en op het contract overeenkomen, maar ik hoop dat mijn collega's jou tevreden gaan maken! 

Ik wens je nog een hele fijne dag!

Beste Marciano,

Zojuist heb ik gesproken met Giel-Jan (2e lijns medewerker) en heb ik mijn verhaal aan de telefoon gedaan en heeft hij mijn e-mail uit jullie systeem gehaald. Jouw collega gaf aan volledig te begrijpen dat ik de woorden fraude en onwettig heb gebruikt nadat hij mijn bestelling heeft bekeken en dat er emotie bij komt kijken als je al weken bezig bent, hij heeft ook middels begrip en uitleg op een vriendelijke manier verteld dat hij denkt dat er een btw fout is gemaakt in het systeem, hieraan toevoegend gaf hij ook aan, dat de bestelling voor zich spreekt, dat er op jullie website een ‘actie en of btw’ fout is gemaakt maar dat ik (of welke klant dan ook) nooit de dupe mag zijn van fouten die door het systeem worden gemaakt. Ik heb ook je collega uitgelegd hoe het voelde de afgelopen maand, en dit wel voor 30 minuten lang, hij heeft naar me geluisterd zonder mij een seconde te onderbreken of mij het gevoel te geven dat er geen oplossing zou zijn en gaf ook aan dat je wellicht inderdaad zoals ik zei het gene wat ik aan het uitleggen was over het hoofd hebt gezien,  want ik heb inclusief jou nog 6/7 andere medewerkers gesproken waarin hij ook aangaf dat jullie wellicht als jullie in het systeem kijken, je wss denkt : dit is geen fout maar middels mijn bestelling en verhaal dit weldegelijk zou moeten begrijpen maar dat jullie helaas niet in staat zijn dit op te lossen en alleen deze afdeling dat kan (zoals jij aangaf) 

 

wat ik je wel wil meegeven is de woordkeuze die je gebruikt en het gedeelte waar jij mij aanspreekt op ‘aan de regels houden’. Als een klant van jullie die al jaren klant is en nooit problemen heeft gehad aangeeft dat hij een bestelling heeft geplaatst plus bewijzen toestuurt het ook misschien handig is om telefonisch contact op te nemen het verhaal goed te begrijpen en heel goed te kijken naar wat ik stuur want je hebt daadwerkelijk het een en ander over het hoofd gezien plus alle collega’s die ik heb gesproken van de 1e lijn, zo makkelijk kan het dus blijkbaar zijn.

 

je collega gaf aan dat we samen in mogelijkheden konden denken als ik hier nog open voor stond (wat zeker zo is) ik weet ook dat andere providers niet de kwaliteit hebben qua internet of bellen zoals dat t-mobile/odido heeft. Het contract kon opgezegd worden of het bedrag kon aangepast worden naar wat er op de website destijds stond en op mijn bestelling. Je collega heeft dit dan ook gedaan, plus facturen aangepast plus credit aangemaakt voor het ‘onjuiste bedrag’ waarvan jij en menig collega vonden dat het geen wat in het systeem stond ‘juist was’ terwijl mijn bestelling en de prijs op de website de rode draad zouden moeten zijn in het verhaal.

 

ik wil je toch bedanken voor het feit dat je me wel in contact hebt gebracht met de juiste afdeling en juiste persoon waardoor ik dit heb kunnen oplossen en ik nog steeds klant kan blijven bij jullie. 

 

mvg ugur

 

Reageer