Terugbetaling

  • 13 January 2024
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Beste Odido,

Al een geruime tijd probeer ik mijn geld terug te krijgen die ik teveel aan jullie heb betaald. Begin november heb ik een nieuwe telefoon bij jullie gekocht alleen deed het betaalsysteem het niet. Via de chatbot heb ik contact met jullie gezocht en deze vertelde dat ik het naar jullie rekeningnummer over kon maken. Dit heb ik uiteindelijk gedaan maar hierbij kreeg ik maar geen melding van betaling en dat het geaccepteerd was. Dit heb ik eventjes aangekeken omdat ik ervan uit ging dat het soms enkele dagen kan duren voordat de betaling bij jullie over komt. In de tussentijd heb ik ook nog contact met jullie gehad en de desbetreffende persoon vertelde dat ik tot na het weekend moest wachten. In de tussentijd heb ik weer een mail van jullie gehad dat ik de betaling kon voortzetten ( dit was nog van de 1e poging waarbij het betaalsysteem niet werkte). Hier heb ik voor gekozen met het idee het overgebleven bedrag weer terug te krijgen. De telefoon was er vrij snel en alles was oké.. buiten het feit dat ik het bedrag van de 1e betaling nog steeds niet terug op mijn rekening had. Hiervoor heb ik gebeld naar jullie en werd er gezegd dat ik moest wachten en dat het vanzelf terug gestoord gaat worden. Ik heb dit even aangekeken maar er gebeurde niks. Uiteindelijk weer naar jullie gebeld en te horen gekregen dat er een fout bij jullie is ontstaat en dat de chatbot mij de verkeerde rekeningnummer heeft gegeven. Dit zou opgelost worden. Een aantal dagen later, en nog steeds niet mijn geld terug op mijn rekening. Ik heb weer naar jullie gebeld en mij werd verteld dat het een aantal weken kon duren, maximaal 2 weken maar ga maar uit van 1. Dit heb ik gedaan, de 1e week ging voorbij en uiteindelijk ook de 2e week met uiteraard geen terugbetaling van mijn eigen geld. Ik heb weer contact met jullie opgenomen en hier zou mee aan de slag worden gegaan, hierbij werd weer gemeld dat het zo 10 werkdagen kon gaan duren. Ik heb deze dagen ruim afgewacht en uiteraard weer geen terugbetaling. Hierna heb ik nog meerdere malen contact met jullie gehad en elke keer wordt mij verteld dat jullie hier mee bezig zijn en dat het geld zo spoedig mogelijk op mijn rekening worden gestort. Tot het laatste gesprek, meneer vertelde mij dat mijn abonnement kosten van dit bedrag af worden getrokken wat niet de bedoeling is en ik dus minder geld terug zal krijgen. Ik wil mijn abonnement betalen zoals die bedoel is, dus maandelijks een aftrekking van mijn rekening en dus NIET van het bedrag wat ik teveel aan jullie betaald heb.

Dit allemaal gaat niet om een klein bedrag maar om een bedrag van 1301,41 euro.
Ik begin dit behoorlijk zat te worden en ik eis dat jullie het geld per direct op mijn rekening terug zullen storten.

Lisanne.

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hoi Lisanne, welkom op de Community! Tof dat je een nieuwe telefoon hebt besteld. Minder fijn dat het niet goed is gegaan met de terugbetaling en dat je al zo lang wacht. Dit ga ik voor je oplossen. Ik heb direct gekeken en ik zie dat er inderdaad een credit voor je is ingevoerd. Deze credit staat klaar op je account en de afgelopen twee facturen zijn hier inderdaad mee verrekend. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan zorg ik ervoor dat je het resterende credit (€ 1.214.83) binnen 2 weken teruggestort krijgt op je rekening! 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Lisanne, welkom op de Community! Tof dat je een nieuwe telefoon hebt besteld. Minder fijn dat het niet goed is gegaan met de terugbetaling en dat je al zo lang wacht. Dit ga ik voor je oplossen. Ik heb direct gekeken en ik zie dat er inderdaad een credit voor je is ingevoerd. Deze credit staat klaar op je account en de afgelopen twee facturen zijn hier inderdaad mee verrekend. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan zorg ik ervoor dat je het resterende credit (€ 1.214.83) binnen 2 weken teruggestort krijgt op je rekening! 😊

Reageer