Beantwoord

Teveel betaald, maar krijg niets terug

  • 8 February 2024
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi. Het gaat om factuurnummer 901526817343 (factuurdatum 18 december 2024) voor klantnummer 1.19787058 (tel 06 - *** ** 561) waar onterecht toestelkrediet is gefactureerd.

Ik heb nu al 4 keer contact hierover opgenomen en 2x is het mij toegezegd dat het onterecht gefactureerde toestelkrediet (€11,07) binnen twee weken op mijn rekening teruggestort gaat worden. De laatste keer dat ik contact heb opgenomen zou iemand van finance mij bellen, wat niet is gebeurt.

Kunnen jullie aub dit bedrag terugstorten op mijn rekening? Ik ben niet voor niets overgestapt naar een andere provider en ik wens niet nog maanden lang bij jullie te moeten zeuren voor mijn geld. Dit specifieke probleem duurt nu bijna 2-maanden en dat is té lang.

Thanks.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 12 February 2024, 11:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi, niemand houdt van te veel betalen, dus ik heb direct met je meegekeken! Ik zie dat er een credit is aangemaakt voor de € 11,07. Echter is deze deels verrekend met je eindfactuur. Vandaar dat dit bedrag niet is teruggestort. Je eindfactuur was € 6,72, dus er staat nu nog een resterend credit van € 4,35 voor je klaar. Ik heb zojuist het terugstortformulier ingevuld, dus dit bedrag ontvang je binnen 14 dagen terug op je rekening. Ik heb je per mail een bevestiging gestuurd. Heb je deze ontvangen? En laat je het me weten als je het geld terug hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je en excuses dat het zo lang heeft geduurd! 😄

Reageer