Beantwoord

Toestelkrediet contract en Samenvatting komen niet overeen

  • 28 February 2024
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 2

Gisteren heb ik mijn nieuwe telefoon opgehaald.
Na het ophalen van het toestel krijg ik twee e-mails per daarin het Contract en een samenvatting van het Contract.
In het contract staat het juiste toestelkrediet bedrag van 24,5 Euro wat overeenkomt met wat er tijdens het bestellen berekend werd.  
Echter heb ik ook een mail gekregen met de samenvatting waarin staat dat het toestelkrediet 38,05 euro is.
Waar komt dit verschil vandaan en is in dit geval wat in het contract staat leidend?

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 February 2024, 21:47

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Messbase 

Het bedrag in het contract is hier volgens mij leidend. Wat staat er in je Odido account bij abonnement?

Reputatie 2

@Waqqas Dankje voor je bericht.
Ik kan helaas nog niet in mijn Odido account kijken omdat ik me abbonement nog niet kan koppelen vanwege nummer behoudt.
Mijn nummer wordt pas volgende maand overgezet dus mijn simkaart is nog niet actief.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Messbase, tof dat je een nieuw toestel hebt! Welke heb je en hoe bevalt 'ie? Heb je voor mij je ordernummer? Dan kijk ik gelijk even met je mee! 😄

Reputatie 2

Hi @Marciano van Odido

ik heb iphone 15 pro en bevalt prima ben er blij mee! :)

ik heb je een pb gestuurd met het ordernummer.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, heel nice en fijn dat 'ie bevalt! Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie inderdaad een toestelkrediet van € 24,50. Dit staat ook in het systeem en op je contract. Bij de bestelling zie ik het bedrag van € 38,05 wel staan, maar dit klopt niet. Op dit moment is het voor mij niet met zekerheid te zeggen wat er straks op je factuur komt te staan. Deze moeten we eerst afwachten. Laat je het me weten als het zover is? Dan kunnen we er onderzoek naar doen! 😄

Reageer