Beantwoord

Travel & Surf USA

  • 4 June 2023
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Afgelopen maand was ik in de US. Kreeg geen text om travel & Surf te kopen. Maar er gebeurde iets met MB's kopen. Geen idee wat het was maar iedere keer dat ik verbinding maakte werd er geld geïnd. Voor ik het in de gaten had was er al € 50,- verbruikt. Dus mijn rekening deze maand is veel te hoog.

Dat was hopeloos want als ik alsnog  travel & Surf wilde kopen dan ging dat niet want ik moest eerst de MB Aanvullers of Internet in het buitenland opmaken. 

Waardeloos want ik kreeg bij T-mobile niemand te pakken door het tijdverschil. Ze gaven aan dat ik moest bellen maar dat leek me een hele dure grap worden. Geen reactie via de chat of e-mail. 

Dus ik verlies een beetje het vertrouwen in T-mobile. Iemand enig idee wat er nou fout is gegaan? Wat moet ik nou in het vervolg doen om deze kosten te voorkomen?

Gr Frank

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 June 2023, 11:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @frankpvdberg3107 

Ik kijk graag met je mee waar deze kosten vandaag zijn gekomen. Het kan zijn dat we even moeten wachten op je factuur om alle kosten in te zien, maar als je mij een privébericht zou kunnen sturen met e je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @frankpvdberg3107 

Als je geen link ontvangt om een pas te kopen dan kan je zelf ook naar deze pagina gaan om een pas te kopen.

Houd je mobiele gegevens uit voor de tijd dat je geen pas hebt.

Reageer