Beantwoord

Uitstel van betaling aanvragen bij een betalingsregeling

  • 19 June 2023
  • 15 reacties
  • 356 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een betalingsregeling van 4 termijnen. Ik heb nog 1 termijn te gaan (andere 3 termijnen zijn al betaald). Ik heb nu een achterstand van deze termijn plus de kosten van deze maand zelf zonder regeling. Ik wil graag me termijn kunnen betalen via ideal van de regeling (€33,36) en dan voor de bedrag van deze maand een uitstel krijgen. Ben nu ook geblokkeerd wegens me achterstand en probeer al een tijdje contact te zoeken met jullie maar de live chat werkt niet bij mij en via de app en site kan ik ook niet via ideal me regeling apart betalen en bellen gaat niet omdat me sim geblokkeerd is natuurlijk. Is dit dus mogelijk? Ideal verzoek via mail krijgen van me betalingsregeling en dan een uitstel krijgen op de normale kosten van deze maand zodat me sim gedeblokkeerd word? 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 19 June 2023, 09:53

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Douniadounia ,

Je bent met het aangaan van de betalingsregeling akkoord gegaan met de voorwaarden

De belangrijkste is dat er geen nieuwe betalingsachterstanden mogen ontstaan! Als dat wel gebeurt is t-mobile zal t-mobile alsnog een blokkade op je sim zetten en verdere maatregelen nemen zoals het opzeggen van het abonnement. Dit soort acties leiden ook tot een registratie bij Preventel waardoor je moeilijker weer ergens anders een abonnement kan afsluiten.

Natuurlijk doe je dit niet voor je lol, maar de enigste manier om nu je sim weer werkend te krijgen is alle achterstanden, boetes en de nieuwe factuur in 1 keer te betalen. Verder uitstel is helaas niet mogelijk. Je kunt geen betalingsregeling op betalingsregeling stapelen.

onzin dit me vriendin heeft dit al eens gehad en precies dit geregeld. Kan ik iemand anders spreken? Want ik denk niet dat je me begrijpt. Hoe kan uitstel niet mogelijk zijn op een bedrag wat niets te maken heeft met mijn regeling. Ik vraag jouw hoe ik mijn regeling kan betalen apart en dan pas de kosten van nu. Niets meer niets minder

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Douniadounia 

Ik had je heel graag verder geholpen, maar als je een betalingsregeling hebt lopen dan is uitstel van betaling aanvragen niet mogelijk. Ik kan het in ons systeem ook niet doorvoeren dus ik hoop dat je een manier vindt om alsnog je facturen te voldoen zodat er geen extra kosten bijkomen.

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Douniadounia 

Kun je de veelgestelde vragen in de link van @eric eens doornemen?

Hey nee snap ik. Maar ik vraag of ik een ideal verzoek kan krijgen via me mail voor alleen me betalingsregeling. Dus niet het bij elkaar maar puur die laatste termijn. Want heb nu een ideal verzoek gekregen voor me regeling inclusief de kosten van de maand maat wil een aparte ideal verzoek voor de regeling. 

Reputatie 7
Badge +14

Je kunt het bedrag gewoon los handmatig overmaken. Dat kan naar betaalrekening NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Let op: vermeld in de omschrijving je T-Mobile klantnummer. Deze vind je op je factuur. Zo weten we bij wie de betaling hoort. Maar als je bent afgesloten tijdens een niet nagekomen betalingsregeling zullen eerst alle facturen betaald moeten zijn voordat je wordt aangesloten. 

Ik kan het niet overmaken ivm me bank dus alleen ideal verzoek op dit moment daarom vraag ik er specifiek om.

Reputatie 7
Badge +14

Die mogelijkheid is er dus niet. Alleen als dat gehele bedrag per ideal wordt voldaan word je opnieuw aangesloten.  Jij wilt nu een deelbetaling doen en dat kan alleen handmatig. 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Douniadounia ,

 

Als je het antwoord van Hajar leest, heb je, je antwoord. Zij is een medewerkster van T-Mobile. Zij weet dus wat er wel en wat er niet kan.

Het lukt me niet om contact te maken via de live chat en bellen lukt me nu niet maar ik heb betaald kan me abbo gedeblokkeerd worden? Heb em zo snel mogelijk nodig! 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Douniadounia 

Kan je de foto's verwijderen ivm privegegevens die zichtbaar zijn en dit is een openbare community dus iedereen kan dit doen.

Bij een handmatige overboeking kan de verwerking van je betaling tot 3 werkdagen duren.

Ik heb al eerder een bewijs van betaling kunnen laten zien zodat het meteen gedeblokkeerd word ipv dat ik dagen moet wachten erop. Als er een medewerker is die me kan helpen haal ik em meteen eraf maar heb me abbo gewoon vandaag nog nodig

Reputatie 7
Badge +14

Als je niet automatisch geblokkeerd wordt, dan kan het zijn dat er nog andere betalingen open staan of dat de factuur of al bij het incassobureau ligt, zeker als je een betalingsregeling niet nakomt of dat er rekeningen daarna niet betaald worden. Een moderator kan jouw situatie nog even bekijken, maar of dat vandaag op zondag is en of dat dan ook leidt tot het deblokkeren van je abonnement is dan even afwachten.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Douniadounia 

Ik heb de screenshot met je gegevens verwijderd.

Is de blokkade inmiddels ook verwijderd? Heb je je toestel al opnieuw gestart? Anders kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!

Ik heb je een prive bericht gestuurd met de info! 

Reageer