Van 2 naar 1 factuur

  • 14 September 2023
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

  • is Prince of Content
  • 29 reacties

Beste Odido en lezers,

 

Waarom maakt Odido niet als eerste provider één alles in één abonnement met daarin:

  • Zowel alles thuis, internet en tv.
  • En het voor vele zo belangrijke mobiele abonnement.

 

Nu is dit nog opgesplitst in thuis en mobiel apart:

  • Dus ook twee facturen.

 

Mijn voorstel maak er één abonnement van met de nieuwe naam:

Odido alles in één

Met één factuur.

 

Voordelen voor zowel Odido:

Minder administratie, dus minder kosten.

 

En voordelen voor de Odido klanten:

  • Een overzichtelijke factuur, met netjes alles onder elkaar, van alle kosten
  • Met daaronder een streep en daaronder alle kortingen.
  • Vervolgens de laatste streep met daaronder de netto kosten.

 

Zo krijg je, twee tevreden partijen en duidelijk voor iedereen.

Marciano van Odido 7 maanden geleden

Hi Regt, bedankt voor het meedenken en je mooie en overzichtelijke voorstel! Ik geef je feedback direct door aan de juiste collega's. Voor zover ik weet staat dit niet op de planning, maar wellicht wordt dit in de toekomst aangeboden. Mocht je meer ideeën hebben, deel ze dan vooral met ons. Altijd fijn om te lezen. 

Nogmaals bedankt en voor nu wens ik je nog een hele fijne dag!

Groetjes,

Marciano

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Regt, bedankt voor het meedenken en je mooie en overzichtelijke voorstel! Ik geef je feedback direct door aan de juiste collega's. Voor zover ik weet staat dit niet op de planning, maar wellicht wordt dit in de toekomst aangeboden. Mocht je meer ideeën hebben, deel ze dan vooral met ons. Altijd fijn om te lezen. 

Nogmaals bedankt en voor nu wens ik je nog een hele fijne dag!

Groetjes,

Marciano

Hallo Marciano,

 

Bedankt voor uw reactie.

 

U geeft aan dat u mijn voorstel direct doorgeeft aan de juiste collega's. Wat ook fijn zou zijn en ik denk meerdere gebruikers met mij, Als u of uw collega's iets bv een voorstel doorzetten naar de juiste collega's dat u dan ook de indiener in in de mail zet als cc.

Dit vergroot wel de betrokkenheid van de klanten en mogelijk kunnen de juiste collega's dat ook doen indien zij verder gaan in deze bv, met mijn voorstel.

Odido wil optimaal communiceren, ook naar de klanten toe dan lijken mijn gedachten nog niet zo verkeerd.

Marciano, nogmaals bedankt en hopelijk krijg ik nog een reactie, van uw collega's 

 

Met vriendelijke groet,

Mari. 

     

Reputatie 7
Badge +9

Hi Mari, dat is inderdaad geen gekke gedachte hoor en supertof dat je zo meedenkt! Om in de CC te staan is volgens de procedure niet toegestaan, maar geen zorgen. Mocht dit worden opgepakt dan zijn er uiteraard andere manieren om je in de loop te houden voor zover dit uiteraard mag.

Graag gedaan en jij ook nogmaals bedankt! 

Groetjes,

Marciano

Reageer