Beantwoord

Verkeerde afschrijving

  • 14 February 2024
  • 6 reacties
  • 73 Bekeken

In november heb ik een nieuw abonnement afgesloten en mijn nummer behouden. De facturen van november en december kan ik niet terug zien mijn account. Nu is er in januari een bedrag van 15 euro afgeschreven waar ook geen factuur van te vinden is. Ik zou graag willen weten waar dit vandaan komt. 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 16 February 2024, 17:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @chlokroeze Ben je bij Odido gebleven of ben je weggegaan?

Elke abonnement heeft een maand opzegtermijn. Op je afschrift van de bank moet ook een omschrijving staan kan je daar niet zien waarvoor de afschrijving was?

MVG. 

Hey goedemorgen @CrisTien , bedankt voor je reactie.

Ik ben bij Odido gebleven! Wel is mijn rekeningnummer veranderd. Als het inderdaad aan het opzegtermijn zou liggen dan zou het denk ik eerder van mijn oude rekeningnummer worden afgeschreven.
 

De omschrijving van de bank is hetzelfde als van het huidige abonnement. 

Reputatie 7
Badge +14

@chlokroeze Kan je niet inloggen in je account via de app? Staan daar je facturen ook niet?

Zie mijn handtekening zodat de moderators je verder kunnen helpen.

Prettige dag! 

@CrisTien nee helaas zie ik dan alleen een factuur van 12 januari en 12 februari. Terwijl 29 januari die 15 euro is afgeschreven.

Top ik heb mijn nummer toegevoegd, dank je!

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @chlokroeze 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit uit te zoeken, maar zelf ben ik van de Internet + TV tak. Ik tag alvast mijn collega’s van Mobiel, ik weet zeker dat zij jou hier verder bij kunnen helpen! 

@Pharwin van Odido of @Marciano van Odido Zouden jullie mee kunnen kijken? 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @chlokroeze excuses voor de late reactie! Ik ben gelijk voor je op onderzoek uitgegaan en ik zie al wat er aan de hand is. Je nieuwe abonnement is bij ons van start gegaan op 29-12-2023, waarbij je nu gebruikmaakt van een nieuwe Odido Hello abonnement met klantnummer die eindigt op ***526. Hiervoor maakte je gebruik van een oud Tele2 abonnement met klantnummer die eindigt op ***810. Bij Tele2 betaalde je altijd achteraf. De factuur van januari, gaat dus over de maand december. Op je factuur van januari met factuurnummer die eindigt op ****7003 met dit bedrag € 15,89, kan ik zien dat er kosten in rekening zijn gebracht voor de periode 01/12/23 tot en met 28/12/23. Deze factuur van januari (oud Tele2) gaat dus over de maand december. 

Omdat je nu hetzelfde nummer hebt, maar met een ander klantnummer, zie je alleen je nieuwe facturen terug in je account. Als je wilt kan ik een verzoek indienen bij onze financiële afdeling om deze factuur (en als je wilt ook die van november en december) per mail naar je te laten versturen. Of heb je zo voldoende duidelijkheid? Laat het gerust weten, ik sta voor je klaar! 😇

Reageer