Beantwoord

verzoek verwijderen van negatief BKR registratie.

  • 2 October 2023
  • 5 reacties
  • 585 Bekeken

Beste lezers, 

 

Ik heb een aantal jaar geleden een abonnement op mijn naam gezet, dacht dat er betaald werd maar dat was niet het geval. Tot dat ik werd aangemeld bij het BkR was ik helaas al te laat. En had ik enorme spijt achteraf. Nu loopt mijn BKR bijna af 04/24 gelukkig. Ik heb contact opgenomen met BKR en die gaven aan dat odido (tele2) het verzoek moeten indienen. Omdat hun de kredietgever zijn. Nu kan ik ook netjes paar maanden wachten. Maar dan een droomhuis voor mijn neus gaan. Ik hoop dat ik via deze weg jullie hulp kan krijgen. 
 

mvg, 

 

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 4 October 2023, 11:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Layla92 

De moderators kunnen je misschien helpen.

Zorg ervoor dat je profiel in dit forum is ingevuld (klantnummer, geboortedatum)  bovenste regel account  gegevens. Dat is privé en kunnen wij klanten niet lezen.

Succes!

Ga ik gelijk doen bedankt :)!

Ik ben nog niet geholpen? 
 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Layla92 

Ik geef je graag meer duidelijkheid over een BKR registratie. Een toestelkrediet heeft een looptijd, net als een contract. Wanneer deze termijn is verlopen (en alle betalingen zijn gedaan) wordt het toestelkrediet automatisch beëindigd. Dit geeft Odido ook door aan het BKR. De registratie blijft daarna nog 5 jaar zichtbaar bij het BKR, maar krijgt de status 'beëindigd'. Je kan er ook voor kiezen om je toestelkrediet eerder af te kopen en dan wordt je satus eerder gewijzigd naar beëindigd. 

Ik zie dat jij momenteel nog een toestelkrediet hebt lopen bij ons. Als je dus eerder je BKR registratie wilt wijzigen dan kun je er dus voor kiezen om het eerder af te kopen via Mijn Odido en dan geven wij dit binnen 2 werkdagen door aan BKR. Als je in Mijn Odido naar Abonnement gaat dan zie je bij toestelkrediet het kopje afbetalen staan. 

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten. 

Nee volgens mij begrijpen jullie mij vraag niet.  
 

maar ik heb al telefonisch contact gehad met jullie. En mijn vraag is neergelegd bij bkr team van jullie. Topic kan gesloten worden.