Beantwoord

[Music Monday] Community playlist deel en win!



Toon eerste reactie

133 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen hebben jullie een fijn weekend gehad? 
Deze week gaan we voor ‘Covers’ 

Wat is jouw top 3 van de week? Deel het in dit topic!

Lil Nas X - Jolene (Dolly Parton Cover) in the Live Lounge


ADELE - Easy On Me (LIVE Cover by Leroy Sanchez)


FANTASY’ (EARTH, WIND & FIRE) cover by THE HSCC

 

Reputatie 7
Badge +4

Guus Meeuwis - Brabant, want Brabo 4 life!

Ramses Shaffy - we zullen door gaan. Past mooi in het huidige tijdsbeeld.

Derde denk ik nog even over na

Edit: Within Temptation - Ice Queen.

Reputatie 7

Goede suggesties hierboven! @Maurice, je bent me voor met DuvelDuvel, die ging bij mij sowieso direct de top 3 in! :grin: 

@Mitch, voor je 101Barz collectie: Winne & Feis - https://www.youtube.com/watch?v=kS0gEVxZLgA 

Het is lastig kiezen in dit genre, maar ik ga voor deze 3 krakers:

Fijne maandag allemaal!

Reputatie 7
Badge +14

We gaan deze week voor het duet.

Heb je een singel gemaakt met je vader moeder of de buurvrouw mag je hem uiteraard ook hier posten.👏🏻✅
Ik trap af, ik zing als een kraai dus ik begin met echte zangers.😂

Michael Jackson & Britney Spears Duet - The Way You Make Me Feel.


Freddie Mercury ft. Montserrat Caballe - Barcelona

 

Kenny Rogers & Sheena Easton We've Got Tonight

Wat is jouw top 3 van de week? Deel het in dit topic en geef ons een seintje als je ze eventueel zelf hebt toegevoegd aan de playlist. :heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +9

Haha heerlijke nummers Cristien. Ik ben stiekem wel fan van duetten. Vooral als je karaoke gaat zingen. :joy:

Toen ik erg jong was vond ik het altijd heerlijk om mee te zingen met deze hollandse hit.

Maxine & Franklin Brown - De eerste keer

 

Van dit duet krijg je toch echt wel kippenvel! 

Luciano Pavarotti & James Brown - It's A Man's Man's Man's World 

 

Maar mijn alltime favorite is toch wel when you believe. Het ene moment ben ik Mariah en ander moment Whitney. :heart_eyes:

Whitney Houston & Mariah Carey- When you believe

 

Reputatie 7
Badge +14

Zijn er zo weinig #Muziekliefhebbers of is dit onderwerp  nog niet gezien? 
misschien moet ik even gaan zingen? Dat moet je echt niet willen. Echt niet! 🤫🥳

Reputatie 7
Badge +9

Oehh nice covers!

Hier is mijn top 3

Yolanda Adams - Georgia on my mind

 

Beyonce zingt hier de klassieker At Last van Etta James

 

Ik heb dit weekend Squid Game gebingewatched (is that a world? oh well!) en dus mag Frank Sinatra’s Fly me to the moon cover niet ontbreken. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Oeh… Mercury met Barcelona. :heart_eyes:

Speciaal voor @Jason Apocalytica en Nina Hagen met Seemann

https://www.youtube.com/watch?v=v-YzdvmD2aQ

Korn en Marilyn Manson - Sleepy Hollow

https://www.youtube.com/watch?v=S0yffSVVLDM

en om de maandag wat vrolijker te maken een tongenbreker: supercalifragilisticexpialidocious

https://www.youtube.com/watch?v=uZNRzc3hWvE

Reputatie 7
Badge +14

Moonwalk - Michael Jackson


 

Ben


Man in the mirror 

Reputatie 7
Badge +8

Mijn top 3 theme songs die voor altijd in mijn hoofd blijven hangen:

 

Friends

Big Bang Theory

 

Het Huis Anubis

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen, Ik ben de Moonwalk aan het oefenen. Het ziet er niet uit🤣 Iemand nog een goed nummer van MJ? Je kan drie hele maanden gratis Deezer winnen. En nog beter het abonnement stopt vanzelf. 
Ik ga weer verder oefenen Doeiiiii 😂

Reputatie 6

Oeh, love songs. Alsof het nog niet warm genoeg is. :wink:

  1. K-Ci & JoJo - All My Life;
  2. Alton Ellis - What Does It Take;
  3. En deze mag natuurlijk ook niet ontbreken:grin:
Reputatie 4

Er zijn té veel love songs!

 

  1. Can you feel the love tonight 
  2. Thinking out loud
  3. Lost in Japan

 

<3 

Reputatie 4

Love it!

 

  1. Sheryl Lee Ralph - In The Evening
  1. Mark Morrison - Return of the Mack 
  1. Rockwell - Somebody's Watching Me
Reputatie 7
Badge +14

Dit is DE plek waar we iedere maandag onze top 3 songs gaan delen met iedereen zodat we aan het einde van het jaar samen een T-Mobile playlist kunnen maken en iedereen laten genieten van onze/jullie geweldige muzieksmaak. 
Elke maand maak je kans ECHTE kans op drie maanden Deezer (stopt vanzelf) 
 

Deze week gaan we voor “Girl power”

Beyoncé - Run the World

Destiny's Child - Independent Women,


Alicia Keys - Girl on Fire

Nu jullie! 

Reputatie 7
Badge +4

Love it! Zit gelijk weer in de films.

  • Gladiator - The Battle
  • Black Hawk Down - Hunger
  • Pirates of the Caribbean - de tune der tunes. ;)

Waarom? Omdat dit stuk voor stuk magische films zijn, met kippenvelmuziek. In een paar noten weet je om welke film het gaat.

Reputatie 7

Hey @Marciano,

Ik moet zeggen dat deze keuzes niet te maken zijn! :heart_eyes: Hans Zimmer heeft, zoals je terecht zegt, zoveel mooie composities gemaakt en zo’n enorme impact gehad met zijn soundtracks, hoe moet ik daar ooit een top 3 uit kiezen?! :smile: Here goes nothing!

  1. Planet Earth II - Suite 
  2. Interstellar - Stay
  3. The Dark Knight Rises - Rise

Eervolle vermeldingen voor Gladiator, Blade Runner 2049, Dunkirk, Pearl Harbor, Sherlock, Inception, The Lion King en many, many more! :raised_hands:

 

PS: Ik ben echt maar een heel klein beetje jaloers op je tickets… :rolling_eyes::grin:

Reputatie 7
Badge +14

Wat is jouw top 3 van de week? Deel het in dit topic en geef ons een seintje als je ze hebt toegevoegd aan de playlist. :heart_eyes:

Deze week gaan we voor “Summer vibes”

 

M’as M’as M’as Rolf Sanchez
https://youtu.be/su5mSoREoso gezellig nummer en meezinger.

 

Kensington 

Uncharted

https://youtu.be/950wh1TvJEk 

Dit nummer hoort even bij mijn zomer omdat ik het elke dag even beluisterd als herinnering aan 2 Corona slachtoffers. 

 

The Shorts [1983]

Come on sava

https://youtu.be/wcYVLS0E1GE hoe leuk was dit nummer .

Het nummer is uit de ijskast gehaald in een TV reclame, en wil niet meer uit mijn hoofd.!

 

Met vriendelijke groet, 

Cristien

Reputatie 7
Badge +9

Hier komt ie dan……tatatata…. En de winnaar van  de 3 maanden gratis DEEZER in de maand juni is………. @TAVL  veel plezier ermee Tavl ik hoor graag of je genoten hebt van de gratis 🎶🎶🎶🎶
 

Zo nu staan alle deuren weer open voor iedereen. Ok 3 maanden DEEZER winnen? Doe dan gratis mee! 

Yeahh congrats @TAVL Who’s next? Deel je leukste liedjes en maak kans op gratis Deezer!

Reputatie 7
Badge +9

Wat is jouw top 3 van de week? Deel het in dit topic en geef ons een seintje als je ze hebt toegevoegd aan de playlist. :heart_eyes:

Deze week is het thema; Foreign music! Heerlijke nummers uit verschillende landen. 

Ik trap af met een Marokkaans lied van een van de grootste arabische artiesten Saad Lamjarred. Ik vind de clip heel cool omdat je Marokko ziet. :heart_eyes:

Saad Lamjarred- LM3ALLEM

 

I love Bollywood! De prachtige filmsets, kleding en kleuren maken mij happy! Dit is een lied van een van mijn favoriete Bollywood films. Het nummer speelt zich af tijdens het bekende Holi feest. 

Balam Pichkari

 

In de auto vind ik het lekker om Franse nummers te draaien. Vaak hebben ze een goede beat waar ik lekker op ga. Hieronder een van mijn favorieten!

Soolking feat. Ouled El Bahdja - Liberté

 

Luister jij ook naar foreign music? Ik ben heel benieuwd naar jullie favo’s! 

Reputatie 7
Badge +14

Dit is DE plek waar we iedere maandag onze top 3 songs gaan delen met iedereen zodat we aan het einde van het jaar samen een T-Mobile playlist kunnen maken en iedereen laten genieten van onze/jullie geweldige muzieksmaak. 
 

Het kan bijna niet anders dan dat we deze week voor kerstmuziek gaan.

Ik begin met 

Chante, c'est Noel! Christmas Parade *Full Song* 

Omdat een kerstman mij influisterden dat dit nummer niet mag ontbreken, en ja de kerstman heeft gelijk! Hier wordt je vrolijk van! 

🤝🧑‍🎄 

Ze draaien het 1000 x op de radio toch mag het in mijn kleine lijstje niet ontbreken 🧑‍🎄

Mariah Carey and Michael Buble "All I Want For Christmas Is You” 

En dan nog Let it snow…. Kerst en sneeuw het maakt sommige plaatjes compleet

 Dean Martin - Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

 

Als toegift een speciaal nummer van mij.
Nee geen kerstnummer maar het past wel erg goed bij mijn kerst dit jaar,  🎅🏼 

Andrea Bocelli Hallelujah with Daughter Virginia,

Allemaal prettige kerstdagen!

Cris

 

Reputatie 7
Badge +16

Tina Turner - We Don’t Need Another Hero

Dat heerlijke intro met die Peruaanse fluit en gitaar + de oppermachtige zang van deze godin: 1 en 1 is 2. De “Queen of Rock ‘n Roll” mag nooit ontbreken in dit soort lijstjes! 😁

Within Temptation - Ice Queen

Een van de allerbeste symfonische rock/metal formaties die ons kleine landje ooit heeft voortgebracht. Zelfs in the States enorm groot geworden en dat zegt een hoop in dit niche-genre. Frontlady Sharon den Adel heeft een bizar goede stem die extreem hoog met scheurend, krakend laag kan afwisselen. De Kate Bush van de symfonische muziek!

Anouk - Girl

Deze Haagse dame zingt maar wat graag over haar ik-ben-een-sterke-vrouw-en-heb-lak-aan-alles mentaliteit en terecht! Weergaloze stem, toffe live performances en een echte girl power song. Wat meer wil je hebben!

Reputatie 7
Badge +4

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa… Chante, C’est noël! Heerlijk nummer en vrij onbekend. Al ben ik alweer bijna klaar mee. Genoeg gehoord. ;)

I'm driving home for Christmas. Die heerlijke rauwe, zware stem. Mooi.

What;s This - Nightmare before Christmas

Thank God It's Christmas - Queen. Ja, want Queen mag nooit ontbreken.

 

Workout hits:

Keine Lust - Rammstein, Even wat doorzettingsvermogen creëren.

Right Here, Right Now - Fatboy Slim. Mooie beat om snelheid te houden.

One More Time - Daft Punk. Nog even volhouden.

 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo hallo het is weer tijd voor een nieuwe Music Monday!

Wat zou het leuk zijn als iedereen een keer mee ging doen. Het is gratis 😊 

 

Deze week gaan we voor de beste Video clips! 
Ik begin met

a-ha - Take On Me  De tekeningen(tekenfilm) die ze in de clip hadden verwerkt was toen wel heel bijzonder!

 

Het kan niet uitblijven dat ik nogmaals kies voor 

Michael Jackson - Thriller  veel kids keken stiekem en kregen er nachtmerries van! 

Tot slot Madonna, 

 Madonna- Like A Virgin

Het nummer was Madonna's eerste nummer 1-hit in de Amerikaanse Billboard Hot 100. Verder haalde het nummer de top van de hitlijsten in onder meer Australië, Canada, Japan en veel Europese landen.

Wat is jouw top 3 van de week? Deel het in dit topic en geef ons een seintje als je ze hebt toegevoegd aan de playlist. :heart_eyes:

 


 

Reputatie 6
Badge +3

Dit jaar is TikTok nog groter geworden dan dat het al was, dus daarom heb ik voor deze week de top 3 mee dansers voor als je een echte TikTok-baas wilt worden! 

 

Op nummer 3 heb een nummer die onder andere groot is geworden door TikTok, namelijk: Good 4 u door Olivia Rodrigo.

 

 

 

Nummer 2, is ook een nummer dat moeilijk uit je hoofd gaat namelijk Flo Rida - Low (feat. T-Pain). Een nummer uit 2009, maar door TikTok heeft het een echte comeback gemaakt!

 

 

 

En natuurlijk kan ik het nummer Dance With Me Tonight van Olly Murs niet vergeten. @Lisa , @Demi en ik danste er (als zeg ik het zelf) goed op mee!

 

 

Voor als je benieuwd bent naar onze dance moves: https://vm.tiktok.com/ZM8Wgsaq1

 

Welk nummer hoor jij vaak op TikTok? Ik ben benieuwd! 

 

Reageer