Beantwoord

[Music Monday] Community playlist deel en win!



Toon eerste reactie

133 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Het is weer tijd voor een nieuwe Music Monday! Deze week gaat het dan ook om ‘Scary Music Videos’. Lekkere hits, met een toffe scary video. Hoe kan het ook anders met Halloween voor de deur!:wink: Ik trap hem af met mijn scary top 3. Laat in de comments ook zeker jouw top 3 weten, ik ben benieuwd!:grinning:

 

1. Michael Jackson - Thriller

 

2. Rihanna - Disturbia

 

3. Beyoncé - Haunted

 

 

 

Reputatie 7

Leuk thema! 

 

Ik kwam deze John tegen op een fenomenale verzamelaar van Blue Flamingo. Fantastisch gitaarwerk en melancholische stem. Erg fijn!

 

“The blind couple from Mali”. Afro-blues is een prachtige beschrijving van het genre. Dol op deze twee. 

 

Sakamoto behoeft geen introductie meer. :notes::musical_note:

 

Reputatie 7

 

Machine Head - Beautiful Mourning

Ik kan mij niets heftigers bedenken dan dit. Na het zware intro gaat het echt he-le-maal los. Eigenlijk een beetje te. Verder komen er heerlijke rifs in voor en komt af en toe de melodie terug. 

Queens of the Stone Age - The blood is love

Ook zwaar, maar hier staat songwriting op nummer één. Heerlijk melancholisch. 

 

Fishbone - Servitude

Een band die vaak gemist wordt, maar muzikaal rondjes kan spelen om de grote der aarde. Black rock, funk, soul, punk en zoveel meer. Het zwarte, muzikalere broertje van de Peppers knallen hard. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik kom eigenlijk niet veel verder dan Studio Ghibli met films als Totoro, Spirited Away, Nausica en Princess Mononoke. Toch mijn Blu Rays er weer eens bij pakken. Doe in dat geval de main themes van Totoro, Spirited Away en Nausica maar. Mijn favoriete Ghibli films.

Reputatie 7
Badge +9

As a 90s kid I sure love the 90s!

Mijn top 3:

Spice girls-Wannabe

No doubt- Don’t speak

Coolio- Gangsta’s Paradise

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Heb jij ook altijd dat als je in de gym staat of bijvoorbeeld op de fiets zit met je oortjes in met heerlijke work out songs, dat je je dan ook gemotiveerder voelt om beter je best te doen of harder te gaan trappen? Nee? Dan heb je niet de juiste work out songs opgezet. No worries, ik deel graag mijn top 3 work out hits!:muscle:

 

  1. Acapulco – Jason Derulo

  1. Pepas – Farruko

  1. Out out – Charli XCX & Saweetie

 

 

Ook ben ik mega benieuwd naar jullie work out songs. Welke moet ik zeker toevoegen aan mijn playlist? Laat het weten in de comments!

Reputatie 7

Woehoe zo leuk om al jullie nummers te zien, dus dan kan ik natuurlijk niet achterblijven! Ik ga swingend 2021 uit en dansend 2022 in met de volgende nummers:

CKay - Love Nwantiti Remix:

 

Busy Signal - Move To The Music:

Antoon & Big2 - Leuk

 

Alvast een fantastisch nieuwjaar allemaal! Maak er wat moois van ✨

Reputatie 5

Pain theme (Naruto Shippuden)

 

Vegeta’s theme (Dragonball Z)

 

Gohan’s anger theme (Dragonball Z)

 

‘Honorable mention’ voor Sasori’s theme (Naruto Shippuden)

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sebaskrijgsman en Martijn

Big welcome op onze prachtige Community!

Ik kan echt genieten van soul music. Jason heeft al wat favorieten van mij gedeeld, maar gelukkig is er zoveel heerlijke soul music om te delen. Hieronder mijn top 3 waar je goede energie van krijgt.

Aint no mountain high enough- Marvin Gaye, Tammi Terell

Think- Aretha Franklin

I got you- James Brown & The Famous Flames 

Enjoy!

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb geen tijd om te posten, ik moet eerst even heel veel leuke nummers meezingen.

😂

Reputatie 7
Badge +14

Wat is jouw top 3 van de week? Deel het in dit topic en geef ons een seintje als je ze hebt toegevoegd aan de playlist. :heart_eyes:

Deze week laat ik de keus helemaal aan jullie!

Ik kies voor

Adele - Easy On Me


Kensington - Riddles
 

 

AC/DC - Highway to Hell
 

 

Nu jullie! Gewoon omdat het mag en kan bij T-mobile! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Deze week is het thema beste Rock bands! Dit is mijn top 3 die ik ook ga toevoegen aan de T-Community playlist. Wat zijn jouw favorieten die je gaat toevoegen?

Deze band mag absoluut niet ontbreken. Zij zijn by far een van de beste rockbands of all time! 

Een van mijn favo nummers is Gimme Shelter van ofcourse The Rolling Stones.

 

Imagine dat je deze performance live mee maakt en super hard WE WILL ROCK YOU meezingt. What a dream! Mijn nummer 2 is natuurlijk Queen.

 

Dream on heeft een melodie die je niet zomaar vergeet. Ik ben Aerosmith dan ook dankbaar voor hun geweldige rock music!

 

Wat zijn jouw favo rock bands? 

Reputatie 7
Badge +9

Ai ai ai, weer zo’n leuk thema met veel te veel goede opties! Hieronder mijn Top 3 en duidelijk drie van m’n favoriete movie franchises! :heart_eyes:

John Powell - Phoenix Rises (X-Men: The Last Stand)


Alexandre Desplat - Lily’s Theme (Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2)​​​​​​​


John Williams - End Credits (Jurassic Park)

 

Reputatie 7
Badge +14

Dit is DE plek waar we iedere maandag onze top 3 songs gaan delen met iedereen zodat we aan het einde van het jaar samen een T-Mobile playlist kunnen maken en iedereen laten genieten van onze/jullie geweldige muzieksmaak. We kunnen iedere week een genre uitkiezen en daar muziek van delen. In de comments kun je jouw top 3 van de week delen en tevens maak je ook kans op gratis 3 maanden Deezer:heart_eyes: De 3 winnaars worden maandelijks random geselecteerd en mocht je al Deezer hebben dan mag je die ook cadeau geven aan een ander because we love to give! 

 

Deze week gaan we voor Jazz muziek.

Gary Moore - Still Got The Blues (Live) 

Louis Armstrong - What A Wonderful World (Original Spoken Intro Version)…

Amy Winehouse - You know I'm no good. Live in London 2007

Helaas zijn ze aller drie niet meer onder ons maar hun muziek gaat nooit verloren

 

 


 

Reputatie 7
Badge +14

Ik wil graag een ode brengen aan Henny Vrienten 😢

Helaas is hij vandaag overleden. 
Henny Vrienten interview

Herman Brood & Henny Vrienten & the Wild Romance:" Live in Paradiso 

Henny en Herman Brood
 

Is dit alles

Reputatie 6

@Mitch, @TAVL, 101Barz is keihard! Die met Fresku, en die met Typhoon, Rico en Sticks, oef! 

Die storytelling, zo bijzonder hoe mensen dat kunnen. De manier waarop Fresku zich weet te uiten, kippenvel. Teksten zijn heftig, ze komen aan. ‘Ik wil’ is misschien wat heftig op de maandag. 😅

Ik ga voor die positive vibes:

Rico & A.R.T - Je weet

Of wanneer die beat gewoon té sick is:

DuvelDuvel - Wie is ut?

Of de Covid-Anthem:

Faberyayo - Solonaise

 

Reputatie 7
Badge +4

Nooit te oud om te leren. Zal straks eens luisteren. Al denk ik bij Ik wil aan een meer Duitse variant. Eentje die ook zeker in het straatje van @Jason - ik-had-kaartjes-kunnen-winnen-maar-net-niet - past.

R+ -Ich will

https://www.youtube.com/watch?v=EOnSh3QlpbQ

(einde vals spel)

Reputatie 6

LOL, @Hajar mooi hoe @TAVL het niet kan laten om er een Rammsteintje in te gooien. :joy:

“ICH WILL!”

Reputatie 7
Badge +4

Nog een Duchovny @David:

X-files, een blijvende klassieker. Man wat heb ik deze serie versleten.

https://www.youtube.com/watch?v=hAAlDoAtV7Y

Niet helemaal een themesong, maar wel eentje waarbij ik gelijk aan een serie moet denken; Tubular Bells. De film is Excorsist, maar natuurlijk in Nederland nog bekender van Bassie en Adriaan. Plaaggeest ben ik toch ook?!

https://www.youtube.com/watch?v=bv_4sZCLlr0

en om dit misschien toch wel meer Halloween rijtje af te maken: The Walking Dead

https://www.youtube.com/watch?v=v5ISBJc1wFk

Vooruit als bonus de langstlopende tekenfilmserie ever! The Simpsons

https://www.youtube.com/watch?v=Xqog63KOANc

Reputatie 7
Badge +14

Bron tekst : AD

Vrienten was sinds 1980 de frontman van Doe Maar. De band had hits met nummers als Sinds 1 Dag Of 2 (32 jaar)Is Dit Alles en Smoorverliefd. De groep ging oorspronkelijk in 1984 uit elkaar, maar kwam sinds een reünie in 2000 toch weer geregeld bij elkaar. Doe Maar zou afgelopen najaar beginnen aan een afscheidstournee, maar die werd afgezegd vanwege de ziekte van Vrienten. Ook maakte hij samen met George Kooijmans en Boudewijn de Groot deel uit van het trio Vreemde Kostgangers.

 

Reputatie 7
Badge +4

Jij begon met Ik will. Daar is natuurlijk maar 1 origineel van. :joy::rofl::yum: Al helpt het natuurlijk ook om de lijst naar een nog hoger niveau te krijgen. :nerd:

Of toch liever in het Russisch:

https://www.youtube.com/watch?v=rR19alK6QKM

Of de meer middeleeuwse variant:

https://www.youtube.com/watch?v=R58G22hYXnY

Reputatie 7
Badge +14

Nederlandse artiesten maken soms ook Engelse muziek @Hajar Neem nu Kensington Een geweldige band uit mijn stadje 😅

Reputatie 7
Badge +9

Heerlijke muziek! Ik luister zelf niet vaak naar jazz, maar kan het wel waarderen. 

Maestro Frank Sinatra mag niet missen met Fly me to the moon

Een van mijn favoriete Ray Charles nummers is Georgia on my mind zo soulfull :heart_eyes:

Als ik aan jazz denk dan denk ik aan dit soort muziek. Hier kan je genieten van Miles Davis met So what

Reputatie 6

Nederlandse artiesten, oef! Daar moest ik even over nadenken hoor.

Te beginnen met een klassieker, een kunstenaar die het zeer goed klein kan houden:
Wim Sonneveld - Het Dorp

Andere kunstenaars, of banketbakkers zoals ze zelf soms zeggen, zeer tof collectief. Sommige beats doen je vanzelf laten bewegen:
De Jeugd van Tegenwoordig - Buma In Mijn Zak

Mijn laatste bijdrage voor deze week is speciaal voor mijn vriendin:
Henk Westbroek - Zelfs Je Naam Is Mooi

Reputatie 7
Badge +14

Zo mooi Het dorp

 

Reageer