[WINACTIE] Maak nu kans op een LG WK7 wifispeaker! 📶


Reputatie 6
Badge +3

 

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

De winactie is op dit moment gesloten, check de Community regelmatig om te zien of er een nieuwe winactie is!

 

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

Johrick van Odido 1 jaar geleden

Het is eindelijk zover! Ik mag de winnaars bekend maken, niet gewonnen? Niet getreurd! Binnenkort komt er weer een winactie hier op de T-Mobile Community! 😊

 

De winnaars zijn: @Hendrikus46, @Sleen29 & @RonnyO! Sturen jullie ons een leuke foto op zodra jullie de prijs in ontvangst hebben genomen? Jullie zullen zo van mij een privébericht ontvangen met hierin het verzoek om mij wat gegevens op te sturen. om de prijs in ontvangst te kunnen nemen!

 

Ik zou deze mooie speakers graag hebben om aan mijn partner kado te geven. Zij zit hele dagen in haar atelier te werken en ik weet dat ze van muziek houdt maar nog nooit de moeite heeft genomen iets te kopen. Ik weet zeker dat ze er heel blij mee zal zijn.

 

Wat een feestje zou het zijn wanneer ik deze speaker win! Ik ben 4 dagen per week juf van kleuters die gevlucht zijn uit hun vaderland. Voor deze kinderen is veiligheid bieden het eerst belangrijke. Dit probeer ik door veel met hen te spelen en te bewegen. Bewegen op muziek vinden ze zooooo leuk. Dus, ja graag, ik wil hem supergaaf winnen!!! ☺️

 

Ik wil deze speaker graag winnen omdat er dan eindelijk iemand naar me luistert en doet wat ik vraag. Mijn vrouw doet dat namelijk allang niet meer. 😁 

met deze speaker is er dan weer wederzijds respect. We luisteren dan beide naar elkaar. Als m’n vrouw maar niet jaloers wordt als ze me voor het blok zet met de keuze, “speaker eruit of ik eruit!” 
ach… mensen trouwen ook met bomen, dus misschien kan ik dan met deze speaker trouwen. 
Ik hoop dat ik “haar” win. 

 

Mocht je nieuw zijn op de Community en willen weten hoe alles werkt, we hebben hier een handig Wiki-artikel over geschreven. Hopelijk zien wij jullie vaker terug op de Community! 💕

 

 

Bekijk origineel

315 reacties

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

Reageer in dit topic met de reden waarom jij deze speaker wilt winnen! 

Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaar bekend maken.

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

Reageer in dit topic met de reden waarom jij deze speaker wilt winnen! 

Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaar bekend maken.

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

Ben een oude auto aan het opknappen, Opel Manta A van 1973. zou geweldig zijn om onder het klussen heerlijk muziek te kunnen luisteren

Wat een prachtige speaker! Ik zou de speaker graag willen winnen om thuis en op kantoor mooie muziek te luisteren op weg naar het voorjaar. Zon binnen en buiten!

Ik heb een liefde voor Griekse muziek en wil deze, overal waar ik ben, in een perfecte kwaliteit beluisteren.

Hier komt geregeld muziek uit de speakers,

en stampen we met z'n allen met die sneakers.

Helaas is onze speaker stuk gevallen,

en al kan er nog geluid uit schallen…...

Voor een nieuwe houden wij ons aanbevolen,

dan kunnen we verder op half afgesleten zolen. 

Want met WIFI van T-mobile in je abonnement,

kun je genieten van je eigen muziek waar je ook bent. 

Met deze stijlvol vormgegeven speaker van LG,

geniet je van audio in hoge resolutie. 

Dus hopelijk genieten we binnenkort al dansend in stijl,

van muziek uit deze speaker gewonnen bij T-mobile. 

 

 

Graag zou ik deze willen winnen! En waarom? Omdat ik alweer 15 jaar trouwe klant ben bij T-mobile!! En we van de zomer weer gaan kamperen en varen en daar hoort een lekker muziekje bij. 

Groetjes Anouk 

 

Wow wat een te gekke prijs om te winnen, hierdoor kan ik elke avond voor het slapen met mijn dochters swingen. 
Via Spotify mijn favoriete podcasts beluisteren en mijn jongste dochter luisterboeken laten influisteren.

Daarnaast lijkt het mij superhandig om Google als personal assistent te vragen

om alle weetjes, tijden, timers en de dagen. 
Jullie weten mij vast te vinden, om deze prijs 🏆 te honoreren lieve T-mobile vrinden😊!

 

Ik zou graag zo’n mooie speaker willen winnen om het geluid in mijn woonkamer verder te optimaliseren. Nu komt het geluid van een kant , reden is dat doordat er plavuizen op de grond liggen je niet met draden gaat schuiven en speakertjes, ik heb er namelijk 5. 

Zo’ n speaker kan ik dus overal neerzetten waardoor het geluid mooier en duidelijker overkomt.

Een tweede reden is dat in de zomer ik de speaker makkelijk in de tuin kan zetten en kan genieten van mijn favoriete muziek of praat/sportprogramma.(voetbal,schaatsen etc.) 

Een derde bijkomende reden is de speaker te plaatsen op de tweede of derde verdieping en door het 

dichter plaatsen bij mijn gehoor hoeft het geluid niet te hard aan aangezien mijn vrouw regelmatig vraagt “kan het geluid wat zachter” . 

Ik hoop dat ik in aanmerking kom voor zo’n mooi apparaat en wens anders de winnaar er veel succes mee. 

 

Met vriendelijke groet, Sjaak Engberts. 

Beste T-Mobile,

Ik zou heel graag deze speaker willen winnen, omdat ik niet kan wachten mijn muziek met een goede kwaliteit hardop af te kunnen spelen. Zo kan ik met mn huisgenoten en vrienden genieten van muziek en muziek brengt blijdschap! :)

Ik wil deze speaker graag winnen omdat er dan eindelijk iemand naar me luistert en doet wat ik vraag. Mijn vrouw doet dat namelijk allang niet meer. 😁 

met deze speaker is er dan weer wederzijds respect. We luisteren dan beide naar elkaar. Als m’n vrouw maar niet jaloers wordt als ze me voor het blok zet met de keuze, “speaker eruit of ik eruit!” 
ach… mensen trouwen ook met bomen, dus misschien kan ik dan met deze speaker trouwen. 
Ik hoop dat ik “haar” win. 

Dol op gadgets, dol op muziek, dol op een diepe bas. Heb het complete gezin ermee aangestoken! Zelfs de kids vragen regelmatig aan onze Google Assistent muziek te spelen. Deze speaker zou een prachtige aanvulling zijn op het geluid in ons thuisnetwerk!

Met mijn voetbalteam hebben we voor dit seizoen gezamenlijk een speaker gekocht zodat wij voor wedstrijden muziek kunnen draaien in de kleedkamer. Helaas is deze speaker rond de winterstop uit onze kleedkamer gestolen. Sindsdien hebben wij geen wedstrijd meer gewonnen. Deze speaker is precies wat wij nodig hebben om het seizoen nog te redden!

Na een nieuwe auto aangeschaft te hebben ivm gezondheidsredenen, gaan we in de zomervakantie met zn allen gezellig op vakantie. En deze vakantie kunnen we nog mooier en gezelliger maken met deze speaker!

Misschien dat de speakers als toevoeging aan de TV me wél kunnen motiveren om huishoudelijke klusjes te doen. Geen schoonmaakbeurt hoort uitgevoerd te worden zonder het geblaas van een dikke bass op de achtergrond, toch? 🤭 

 

(ik hoop dat ik nog op tijd ben om mee te doen)

Reputatie 7
Badge +14

Misschien dat de speakers als toevoeging aan de TV me wél kunnen motiveren om huishoudelijke klusjes te doen. Geen schoonmaakbeurt hoort uitgevoerd te worden zonder het geblaas van een dikke bass op de achtergrond, toch? 🤭 

 

(ik hoop dat ik nog op tijd ben om mee te doen)

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Reputatie 6
Badge +3

Het is eindelijk zover! Ik mag de winnaars bekend maken, niet gewonnen? Niet getreurd! Binnenkort komt er weer een winactie hier op de T-Mobile Community! 😊

 

De winnaars zijn: @Hendrikus46, @Sleen29 & @RonnyO! Sturen jullie ons een leuke foto op zodra jullie de prijs in ontvangst hebben genomen? Jullie zullen zo van mij een privébericht ontvangen met hierin het verzoek om mij wat gegevens op te sturen. om de prijs in ontvangst te kunnen nemen!

 

Ik zou deze mooie speakers graag hebben om aan mijn partner kado te geven. Zij zit hele dagen in haar atelier te werken en ik weet dat ze van muziek houdt maar nog nooit de moeite heeft genomen iets te kopen. Ik weet zeker dat ze er heel blij mee zal zijn.

 

Wat een feestje zou het zijn wanneer ik deze speaker win! Ik ben 4 dagen per week juf van kleuters die gevlucht zijn uit hun vaderland. Voor deze kinderen is veiligheid bieden het eerst belangrijke. Dit probeer ik door veel met hen te spelen en te bewegen. Bewegen op muziek vinden ze zooooo leuk. Dus, ja graag, ik wil hem supergaaf winnen!!! ☺️

 

Ik wil deze speaker graag winnen omdat er dan eindelijk iemand naar me luistert en doet wat ik vraag. Mijn vrouw doet dat namelijk allang niet meer. 😁 

met deze speaker is er dan weer wederzijds respect. We luisteren dan beide naar elkaar. Als m’n vrouw maar niet jaloers wordt als ze me voor het blok zet met de keuze, “speaker eruit of ik eruit!” 
ach… mensen trouwen ook met bomen, dus misschien kan ik dan met deze speaker trouwen. 
Ik hoop dat ik “haar” win. 

 

Mocht je nieuw zijn op de Community en willen weten hoe alles werkt, we hebben hier een handig Wiki-artikel over geschreven. Hopelijk zien wij jullie vaker terug op de Community! 💕

 

 

Reageer