[WINACTIE] Maak nu kans op een LG WK7 wifispeaker! 📶


Reputatie 6
Badge +3

 

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

De winactie is op dit moment gesloten, check de Community regelmatig om te zien of er een nieuwe winactie is!

 

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

Johrick van Odido 1 jaar geleden

Het is eindelijk zover! Ik mag de winnaars bekend maken, niet gewonnen? Niet getreurd! Binnenkort komt er weer een winactie hier op de T-Mobile Community! 😊

 

De winnaars zijn: @Hendrikus46, @Sleen29 & @RonnyO! Sturen jullie ons een leuke foto op zodra jullie de prijs in ontvangst hebben genomen? Jullie zullen zo van mij een privébericht ontvangen met hierin het verzoek om mij wat gegevens op te sturen. om de prijs in ontvangst te kunnen nemen!

 

Ik zou deze mooie speakers graag hebben om aan mijn partner kado te geven. Zij zit hele dagen in haar atelier te werken en ik weet dat ze van muziek houdt maar nog nooit de moeite heeft genomen iets te kopen. Ik weet zeker dat ze er heel blij mee zal zijn.

 

Wat een feestje zou het zijn wanneer ik deze speaker win! Ik ben 4 dagen per week juf van kleuters die gevlucht zijn uit hun vaderland. Voor deze kinderen is veiligheid bieden het eerst belangrijke. Dit probeer ik door veel met hen te spelen en te bewegen. Bewegen op muziek vinden ze zooooo leuk. Dus, ja graag, ik wil hem supergaaf winnen!!! ☺️

 

Ik wil deze speaker graag winnen omdat er dan eindelijk iemand naar me luistert en doet wat ik vraag. Mijn vrouw doet dat namelijk allang niet meer. 😁 

met deze speaker is er dan weer wederzijds respect. We luisteren dan beide naar elkaar. Als m’n vrouw maar niet jaloers wordt als ze me voor het blok zet met de keuze, “speaker eruit of ik eruit!” 
ach… mensen trouwen ook met bomen, dus misschien kan ik dan met deze speaker trouwen. 
Ik hoop dat ik “haar” win. 

 

Mocht je nieuw zijn op de Community en willen weten hoe alles werkt, we hebben hier een handig Wiki-artikel over geschreven. Hopelijk zien wij jullie vaker terug op de Community! 💕

 

 

Bekijk origineel

315 reacties

Ik heb een medische ingreep ondergaan en moet de komende weken rustig aan doen. Hoe kan dat beter dan met muziek om je heen. Daarom zou deze LG WK7 speaker een welkome aanvulling kunnen zijn op mijn genezingsproces

Gun de speaker graag aan iemand die een steuntje in de rug kan gebruiken. Muziek kan hierbij van grote invloed zijn om eea wat te verlichten en even wat rust te ervaren. 🍀

Wow wat een te gekke prijs om te winnen, hierdoor kan ik elke avond voor het slapen met mijn dochters swingen. 
Via Spotify mijn favoriete podcasts beluisteren en mijn jongste dochter luisterboeken laten influisteren.

Daarnaast lijkt het mij superhandig om Google als personal assistent te vragen

om alle weetjes, tijden, timers en de dagen. 
Jullie weten mij vast te vinden, om deze prijs 🏆 te honoreren lieve T-mobile vrinden😊!

 

Hey hallo mensen van T-mobile, maar in het bijzonder #Johrick!

Waarom ik graag wil winnen?

J: Jarenlange fan én gebruiker van T-mobile! 📱

O: Het onbeperkt buitenhuis muziek streamen met  ‘Datavrije Muziek’ komt ten einde, dus dan moet ik er thuis maar het beste van maken 🎸

H: Haalt deze nieuwe speaker het qua WiFi bereik tot in de tuin? Daar kunnen we maar op één manier achterkomen 🌳

R: Raad eens wie voortaan de muzieklijsten samenstelt op (verjaardags)feestjes? 🧁

I: Ik ga nog ff door:

C: CD van jou, CD van mij, CD van ons allebei? Ha! Ze mag ze houden, speakertje is van mij! 💿

K: K3 of Juf Roos zeg je? Nee zie ik net staan op de verpakking dat ik die niet kan afspelen met deze speaker. Jammer hè? 😂

Ik zou heel graag deze speaker willen winnen. De kinderen luisteren erg graag naar muziek. Dit luisteren ze op een oude telefoon. Het zou erg gaaf zijn als ze dit op een speaker kunnen luisteren. Ze kunnen dan de muziek casten via wifi en ook google assistance zou erg leuk zijn.

We kijken er al naar uit! 

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

Reageer in dit topic met de reden waarom jij deze speaker wilt winnen! 

Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaar bekend maken.

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

Zo'n speaker zou geweldig zijn! Kunnen nu alleen muziek via de tv luisteren wat niet zo fijn is. 

Deze speaker zou ik graag winnen om op mijn werk de patiënten die ik behandel van hun favoriete muziek te laten genieten. Met name de kinderen vinden daardoor hun behandeling veel minder eng. Dus als ik hem win, veel dank van de kinderen die ziek zijn.

Het is al weer een maand geleden dat ik de Jackpot in de staatsloterij won. Dus de hoogste tijd voor een nieuwe prijs :)

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

Omdat ik altijd en overal muziek wil luisteren

Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaar bekend maken.

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Wat een goede actie! Lijkt me echt leuk om een keer een vergelijkend onderzoek te doen tussen deze LG speaker en mijn sonos one… Dat onderzoek zal ik dan uiteraard delen op het forum. Misschien dat we dan een topic hebben waar we meer vergelijkingen kwijt kunnen.

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

Reageer in dit topic met de reden waarom jij deze speaker wilt winnen! 

Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaar bekend maken.

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

Ik ga van de zomer fietsen naar Zuid-Frankrijk. Dan is wat goede muziek uit deze mooie speaker een welkome gangmaker.

Ik ben rechts doof en links slechthorend. Misschien dat ik door deze speaker mijn geliefde muziek( voornamelijk klassiek, maar ook leuke liedjes) beter kan horen

Luister, een mooie herinneringen 🎵 uit een prachtige spieker. Streamen via de cloud ☁️, waar de wolken ook zijn. Mooi helder de lucht in 🌌, geweldig geluid! Weg dromen 💭 en denken aan al het moois van toen en nu. Een mooie herinnering, een mooi geluid. Relax! 
Waarom deze speaker?

- #Verwerken #Rouwen - 

Geluid tot de cloud ☁️.

 

Ik wil deze fantastische speaker aan een collegaatje geven die momenteel een moeilijke periode doormaakt.

Hopelijk dat een beetje vrolijke muziek, via deze fantastische speaker, haar weer een beetje licht in de duisternis kan geven.

Reputatie 3

Naast dat ik al vele jaren klant ben bij T-Mobile Thuis & Mobiel zou ik graag de LG WK7 wifispeaker willen winnen omdat mijn JBL Charge 2 het heeft begeven en het vanwege mijn huidige financiële situatie, schuldhulpverlening, niet mogelijk is wat anders te kopen voorlopig.

De LG WK7 wifispeaker zou, lijkt mij, een zeer goede vervanger zijn en dan hoef ik niet meer via de telefoonspeaker te luisteren naar radiozenders.

Leuke actie vanuit T-Mobile 👌🏻 en fingers crossed...

Deze mooie speaker is precies wat ik zocht ,onze oude installatie is na 20 jaar echt versleten. de boxen en versterker zijn zwak geworden😥 .Het is tijd voor digitaal te gaan , mijn vriendin vraagt mij steeds ,wie dat ook weer zingt .🤔

Met Google assist is dat voor mij een zegen , vriendin blij ik blij .🤗😍

Hier komt geregeld muziek uit de speakers,

en stampen we met z'n allen met die sneakers.

Helaas is onze speaker stuk gevallen,

en al kan er nog geluid uit schallen…...

Voor een nieuwe houden wij ons aanbevolen,

dan kunnen we verder op half afgesleten zolen. 

Want met WIFI van T-mobile in je abonnement,

kun je genieten van je eigen muziek waar je ook bent. 

Met deze stijlvol vormgegeven speaker van LG,

geniet je van audio in hoge resolutie. 

Dus hopelijk genieten we binnenkort al dansend in stijl,

van muziek uit deze speaker gewonnen bij T-mobile. 

 

 

Ja wat is de reden dat ik deze graag zou willen winnen? 

nou vanwege de dure prijzen algemeen die zijn gestegen en ik inmiddels daarom geen mooie speaker kan kopen voor mijn kinderen is dat 1 reden maar de beste reden is dat ik gewoon t-mobile een super provider vind met leuke acties en goede abo prijzen o.a waardoor ik sowieso mij iedere dag een winnaar voel 😊 

 

Ik wil deze speaker graag winnen omdat er dan eindelijk iemand naar me luistert en doet wat ik vraag. Mijn vrouw doet dat namelijk allang niet meer. 😁 

met deze speaker is er dan weer wederzijds respect. We luisteren dan beide naar elkaar. Als m’n vrouw maar niet jaloers wordt als ze me voor het blok zet met de keuze, “speaker eruit of ik eruit!” 
ach… mensen trouwen ook met bomen, dus misschien kan ik dan met deze speaker trouwen. 
Ik hoop dat ik “haar” win. 

Gewoon omdat ik de leukste, de liefste en de lekkerste ben 💋❤️

ik zou deze coole speaker willen winnen zodat ik als we met de caravan op pad gaan lekker muziek luisteren

Zou super zijn 14 maart ben ik jarig, en een feestje zonder speaker is geen feestje toch!? Dus kom maar door met deze waanzinnige prijs! 

Heel simpel, omdat ik er nog geentje heb.  :-)

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

Reageer in dit topic met de reden waarom jij deze speaker wilt winnen! 

Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaar bekend maken.

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

T-Mobile is the key,

To stay connected and free,

With LG Wi-Fi speakers to win,

Music is where it all begins.

In the attic, hidden away,

Old memories come out to play,

Sport trophies from years before,

Remind us of what we once wore.

But with T-Mobile, we can share,

Our love for music, without a care,

With LG Wi-Fi speakers that amplify,

Every beat, every rhythm, every high.

Whether in the attic or out on the field,

T-Mobile keeps us linked, sealed,

To the world of sport and music too,

Bringing us closer, me and you.

So let's crank up the volume high,

And dance to the tunes that fly,

With Wi-Fi speakers we won,

Our love for music will never be undone.

Als ik deze speaker heb kan ik iedereen die hem ziet uitleggen dat ik hem van T-mobile gehad heb. 

Mond op mond reclame is immers de beste reclame. 

Ik als trouwe klant een speaker, jullie gratis reclame met een groot bereik, gezien ik de speaker op mijn boot zal gebruiken. 

Dan win niet alleen ik, maar ook jullie!

Lekker man!!!

Reageer