Beantwoord

Foutmelding: Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account.

  • 5 September 2023
  • 34 reacties
  • 2338 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

 

Mijn mobiel abonnement is niet meer gekoppeld aan hetzelfde account als de rest (T-mobile/Odido Thuis) om onbekende redenen. 


Nu staat er ​​als ik mijn mobiele abonnement weer wil toevoegen:​​​​​

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

(Maar dat abonnement stond voor zover ik weet op hetzelfde mailadres, toch blijkbaar een ander account)

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 6 September 2023, 09:27

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @IAppleI, stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je inlogt. Dan kijk ik graag met je mee! 

Ik heb het zelfde probleem. Kan iemand mij helpen? 

@Pharwin van Odido het is gelukt, bedankt!

Reputatie 6
Badge +6

@gebruiker0001 ik heb dit gelijk voor je uitgezocht en ik zag dat de naam nog steeds niet overeenkwam met je Internet + TV abonnement. Ik heb zojuist de naam van je Internet + TV abonnement gewijzigd naar dezelfde naam als bij je mobiele abonnement. Ook zag ik dat je mobiele abonnement niet goed ingesteld stond en dat er inderdaad een ander account gekoppeld was. Deze heb ik gelijk verwijderd. Zou je het nu nog een keer kunnen proberen? Het zou nu moeten lukken en ik verneem het graag van je! 

@Marciano van Odido Ik heb een mail ontvangen dat mijn persoonsgegevens zijn aangepast, maar als ik het abonnement probeer te koppelen krijg ik nog steeds dezelfde melding. Hoe kan dit opgelost worden?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @gebruiker0001, fijn dat is dat in ieder geval duidelijk en dat gaan we fixen! Ik heb je zojuist de mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Binnen enkele dagen zal een collega je voorletters gelijk trekken voor beide abonnementen, zodat je ze kan koppelen in Mijn Odido. Ik verwacht dat dit vrijdag en anders maandag wel geregeld is. Laat je het me weten of het dan is gelukt? Mocht het maandag nog niet werken, laat het me dan weten. Dan check ik gelijk of mijn collega's al aan jouw case zijn toegekomen! 😄

Hoi @Marciano van Odido, ik wil inderdaad mijn internet + tv abonnement koppelen aan mijn mobiele abonnement in 1 account. Op dit moment kan ik alleen mijn internet + tv abonnement inzien. Ik ontvang de mail graag. Het andere abonnement dat op een andere naam staat hoeft niet gekoppeld te worden.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @gebruiker0001, ik heb direct met je meegekeken en als ik het goed heb, wil je je internet + tv abonnement koppelen aan je mobiele abonnement in 1 Mijn Odido-account, klopt dat? Dit is niet mogelijk, omdat beide abonnementen net op andere voorletters staan. Ik kan je een mail sturen waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Mijn collega's zorgen er dan voor dat je voorletters overeenkomen voor beide abonnementen, zodat je ze kan koppelen.

Ik zie nog een ander abonnement op hetzelfde adres staan. Deze staat echter geheel op naam van iemand anders en kan daarom niet gekoppeld worden aan de 2 bovenstaande abonnementen. Mocht je dit wel willen, dan is er contractovername nodig. Anders kan er een apart Mijn Odido gebruikt worden om dit abonnement in te zien. 

Laat het me maar weten of bovenstaande klopt. Dan stuur ik je de mail! 😄

Ik heb dit probleem ook. Kan ik een privébericht naar een moderator sturen om dit op te lossen?

Jaaa het is eindelijk gelukt. Dankjewel voor de moeite Pharwin

Reputatie 6
Badge +6

Hallo dit probleem heb ik nu dus ook, ik kan mijn mobiel abbonement ook niet koppelen omdat die al gekoppeld is aan een ander odido account.

Hallo @Shir92, geen zorgen! Ik ga dit voor je oplossen. Kun je mij een een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik dit voor je uitzoeken! 

Groetjes, 

Pharwin

Hallo dit probleem heb ik nu dus ook, ik kan mijn mobiel abbonement ook niet koppelen omdat die al gekoppeld is aan een ander odido account.

Hi allemaal,

We hebben momenteel een storing waardoor

het niet lukt om je abonnement te koppelen via Mijn Odido. Wij zijn hiervan op de hoogte en onze technische afdeling is druk bezig om dit op te lossen. De verwerkingstijd staat momenteel op 14 werkdagen dus excuses voor het ongemak!

Hallo dit probleem heb ik nu dus ook, ik kan mijn mobiel abbonement ook niet koppelen omdat die al gekoppeld is aan een ander odido account.

Reputatie 1

Echt 1 groot drama heel dat Odido ben blij dat mijn abb afloopt en ik samen met het gehele gezin over kan stappen. Echt heel heel slecht 

Reputatie 7
Badge +9

@stoerebink Moderators beantwoorden alleen privéberichten als wij zelf expliciet om een privébericht vragen. Dit kun je ook terugvinden in onze huisregels

Ik zie dat onze technische afdeling bezig is met je case. Zij zullen je voorzien van een terugkoppeling zodra het is opgelost. Excuses dat het zo lang duurt, maar ze zijn ermee bezig. 

@n7n Ik heb al gereageerd op je eigen topic. 

hier het zelfde probleem al zins de overgang dus al weken… niks aan op het moment de site en de app…. tijd voor een overstap dan maar… want blijkbaar kunnen ze basic programeer stuff niet fixen 

Reputatie 2

Bijzondere reactie, want dat prive-bericht heb ik je eergisteren al gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @stoerebink 

Ervaar je nog steeds problemen met je account in Mijn Odido? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik kijken of er nog een ouder account is gekoppeld aan je nummer. 

 

Reputatie 2

Zelfde hier. 

Ik ben overgestapt van T-Mobile naar Tele2. 

Abbo ging in op de dag dat het opeens "Odido" ging heten. Nu kan ik mijn nieuwe Tele2 abbo niet benaderen in de app. 

"Dit nummer is opgezegd" krijg ik te zien. 

Klantenservice helpt niet, mails helpen niet. 

Echt zo onprofessioneel dit. Kan niet eens zien hoever ik met mn bundel ben. 

Reputatie 1

Ongelooflijk Odido na 3 weken wachten, klantenservice laat niets meer horen geen enkele reactie. En nog steeds kan ik op geen enkele manier 3 abbonementen inzien. 

 

Voor mij duidelijk bij deze club wil ik niet meer horen. Gelukkig overal 1 maand opzegservice bij dus ga ze alle 3 cancellen en stap over op Vodafone welke uit ervaring zakelijk een serieuze klantenservice hebben

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Kunnen jullie allebei mij een privebericht sturen met antwoord op de volgende vragen? Dan zet ik het door naar de technische afdeling. 

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Alex tav

 

Ik kan niet meer op me tele 2 inloggen en odido laat alleen de t mobile abbo zien niet de tele 2 al log ij in met tele 2 gegeven s dan n9g niet

I get this from Odido App

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

 

how to fix?

Hi @Nadine86, vanochtend is het koppel-probleem opgelost. Zou je kunnen kijken of het nu wel lukt met het toevoegen van een abonnement? Lukt het niet, stuur me dan even een privébericht met de gegevens van zowel je eigen abonnement als die je wil toevoegen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van het IBAN. Dan duik ik er direct voor je in!

I need this fix too. Where to get this fixed?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

 Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Reageer