Beantwoord

Foutmelding: Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account.

  • 5 September 2023
  • 34 reacties
  • 2338 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

 

Mijn mobiel abonnement is niet meer gekoppeld aan hetzelfde account als de rest (T-mobile/Odido Thuis) om onbekende redenen. 


Nu staat er ​​als ik mijn mobiele abonnement weer wil toevoegen:​​​​​

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

(Maar dat abonnement stond voor zover ik weet op hetzelfde mailadres, toch blijkbaar een ander account)

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 6 September 2023, 09:27

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

We hebben momenteel een storing waardoor het niet lukt om je abonnement te koppelen via Mijn Odido. Wij zijn hiervan op de hoogte en onze technische afdeling is druk bezig om dit op te lossen. De verwerkingstijd staat momenteel op 14 werkdagen dus excuses voor het ongemak!

Jaaa het is eindelijk gelukt. Dankjewel voor de moeite Pharwin

@Pharwin van Odido het is gelukt, bedankt!

I get this from Odido App

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

 

how to fix?

Reputatie 1

Ongelooflijk Odido na 3 weken wachten, klantenservice laat niets meer horen geen enkele reactie. En nog steeds kan ik op geen enkele manier 3 abbonementen inzien. 

 

Voor mij duidelijk bij deze club wil ik niet meer horen. Gelukkig overal 1 maand opzegservice bij dus ga ze alle 3 cancellen en stap over op Vodafone welke uit ervaring zakelijk een serieuze klantenservice hebben

Reputatie 2

Zelfde hier. 

Ik ben overgestapt van T-Mobile naar Tele2. 

Abbo ging in op de dag dat het opeens "Odido" ging heten. Nu kan ik mijn nieuwe Tele2 abbo niet benaderen in de app. 

"Dit nummer is opgezegd" krijg ik te zien. 

Klantenservice helpt niet, mails helpen niet. 

Echt zo onprofessioneel dit. Kan niet eens zien hoever ik met mn bundel ben. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nadine86, vanochtend is het koppel-probleem opgelost. Zou je kunnen kijken of het nu wel lukt met het toevoegen van een abonnement? Lukt het niet, stuur me dan even een privébericht met de gegevens van zowel je eigen abonnement als die je wil toevoegen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van het IBAN. Dan duik ik er direct voor je in!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @IAppleI, stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je inlogt. Dan kijk ik graag met je mee! 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo dit probleem heb ik nu dus ook, ik kan mijn mobiel abbonement ook niet koppelen omdat die al gekoppeld is aan een ander odido account.

Hallo @Shir92, geen zorgen! Ik ga dit voor je oplossen. Kun je mij een een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik dit voor je uitzoeken! 

Groetjes, 

Pharwin

Hi allemaal,

We hebben momenteel een storing waardoor

het niet lukt om je abonnement te koppelen via Mijn Odido. Wij zijn hiervan op de hoogte en onze technische afdeling is druk bezig om dit op te lossen. De verwerkingstijd staat momenteel op 14 werkdagen dus excuses voor het ongemak!

Hallo dit probleem heb ik nu dus ook, ik kan mijn mobiel abbonement ook niet koppelen omdat die al gekoppeld is aan een ander odido account.

Hallo dit probleem heb ik nu dus ook, ik kan mijn mobiel abbonement ook niet koppelen omdat die al gekoppeld is aan een ander odido account.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @stoerebink 

Ervaar je nog steeds problemen met je account in Mijn Odido? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik kijken of er nog een ouder account is gekoppeld aan je nummer. 

 

Hi @Nadine86, vanochtend is het koppel-probleem opgelost. Zou je kunnen kijken of het nu wel lukt met het toevoegen van een abonnement? Lukt het niet, stuur me dan even een privébericht met de gegevens van zowel je eigen abonnement als die je wil toevoegen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van het IBAN. Dan duik ik er direct voor je in!

I need this fix too. Where to get this fixed?

Alex tav

 

Ik kan niet meer op me tele 2 inloggen en odido laat alleen de t mobile abbo zien niet de tele 2 al log ij in met tele 2 gegeven s dan n9g niet

Ik heb dit probleem ook. Kan ik een privébericht naar een moderator sturen om dit op te lossen?

Zelfde probleem. Alleen ik kan ook niet meer inloggen in de tele2 app. Dus ik kan mijn bundel niet zien. En dat is irritant. Duurt dit echt 2 weken? Hoe kan ik dan inzien hoever ik ben met mijn bundel? Graag reactie!

Ik heb het zelfde probleem. Kan iemand mij helpen? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Kunnen jullie allebei mij een privebericht sturen met antwoord op de volgende vragen? Dan zet ik het door naar de technische afdeling. 

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)
Reputatie 7
Badge +9

Hi @wvdh 

Gaat het bij jou om een Thuis of mobiel abonnement? Bij Thuis is er een storing en de verwerkingstijd is momenteel 14 werkdagen, maar voor mobiel wil ik wel met je meekijken. Mocht het om je mobiele abonnement gaan dan ik met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @gebruiker0001, ik heb direct met je meegekeken en als ik het goed heb, wil je je internet + tv abonnement koppelen aan je mobiele abonnement in 1 Mijn Odido-account, klopt dat? Dit is niet mogelijk, omdat beide abonnementen net op andere voorletters staan. Ik kan je een mail sturen waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Mijn collega's zorgen er dan voor dat je voorletters overeenkomen voor beide abonnementen, zodat je ze kan koppelen.

Ik zie nog een ander abonnement op hetzelfde adres staan. Deze staat echter geheel op naam van iemand anders en kan daarom niet gekoppeld worden aan de 2 bovenstaande abonnementen. Mocht je dit wel willen, dan is er contractovername nodig. Anders kan er een apart Mijn Odido gebruikt worden om dit abonnement in te zien. 

Laat het me maar weten of bovenstaande klopt. Dan stuur ik je de mail! 😄

@Marciano van Odido Ik heb een mail ontvangen dat mijn persoonsgegevens zijn aangepast, maar als ik het abonnement probeer te koppelen krijg ik nog steeds dezelfde melding. Hoe kan dit opgelost worden?

Hoi @Marciano van Odido, ik wil inderdaad mijn internet + tv abonnement koppelen aan mijn mobiele abonnement in 1 account. Op dit moment kan ik alleen mijn internet + tv abonnement inzien. Ik ontvang de mail graag. Het andere abonnement dat op een andere naam staat hoeft niet gekoppeld te worden.

Ik heb net een mail ontvangen dat het is opgelost:
Maar de foutmelding als ik mijn mobiele abonnement wil toevoegen is nog steeds:
(Kan wel mijn Thuis abonnementen zien)

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

Hier t zelfde probleem ik kan me niet meer inloggen op mijn tele2 app en die bestaat niet meer krijg hem niet gekoppeld geeft een foutmelding aan als ik de code invoer maar ik heb een andere adres dan mijn dochters ik zat bij tele2 en mijn dochters bij t mobile maar hebbe niet t zelfde adres dus ik kan niks in me bundel zien 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @gebruiker0001, fijn dat is dat in ieder geval duidelijk en dat gaan we fixen! Ik heb je zojuist de mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Binnen enkele dagen zal een collega je voorletters gelijk trekken voor beide abonnementen, zodat je ze kan koppelen in Mijn Odido. Ik verwacht dat dit vrijdag en anders maandag wel geregeld is. Laat je het me weten of het dan is gelukt? Mocht het maandag nog niet werken, laat het me dan weten. Dan check ik gelijk of mijn collega's al aan jouw case zijn toegekomen! 😄

Reageer