Ik wil mijn mobiele abonnement toevoegen aan mijn account zodat ik mijn verbruik kan inzien, maar ik krijg telkens een foutmelding als ik de code die ik via sms heb gekregen invoer.
Beste antwoord door ArianneL
Bekijk origineelIk wil mijn mobiele abonnement toevoegen aan mijn account zodat ik mijn verbruik kan inzien, maar ik krijg telkens een foutmelding als ik de code die ik via sms heb gekregen invoer.
Beste antwoord door ArianneL
Bekijk origineelik had ondertussen ook met de helpdesk gebeld, daar heeft een collega van je ook wat gedaan.
Bedankt🤗
Maak de volgende keer liever een eigen onderwerp anders wordt dit misschien over het hoofd gezien daar het topic al 2 maanden oud is.
Nu even afwachten tot de hulptroepen zijn gearriveerd 😂👌🏻 het kan even duren.
dank u
Hoi, wat vreemd, maar niet de eerste keer dat er een vertraging in zit hoor. Ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Zou je het nog een keer willen doen? Ik hoop dat 'ie dan wel direct binnenkomt!
Done, hopelijk nu wel
Hi allemaal,
Staan de abonnementen die je probeert te koppelen wel op dezelfde naam? Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan. Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen.
Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je nummer aan je account zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!
Hi
Ps. Stuur nooit ongevraagd privéberichten naar moderators. Zo voorkom je dat je wacht op een reactie van iemand die mogelijk afwezig is!
De app heeft wat kuren. Zo kon ik gisteren mijn abonnement niet wijzigen en via de website wel. Probeer het eens via Mijn Odido op de website zelf te koppelen.
Bedankt voor je reactie Occaj, maar ook als ik via mijn laptop inlog krijg ik dezelfde foutmelding. Ik lees in de community dat andere mensen tegen hetzelfde probleem aanlopen en begrijp niet goed waarom hier nog geen oplossing voor gevonden is. Ik heb net deze maand een nieuw abonnement bij T-mobile afgesloten en wil mijn verbruik in kunnen zien.
Hi Arianne, allereerst van harte welkom op de Community! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er morgenochtend direct voor je in!
Met hulp van Marciano is het probleem nu opgelost. De persoonsgegevens van mijn mobiele abonnement bleken niet overeen te komen met die van mijn thuisabonnement. Dit kwam in mijn geval doordat de verkoper mijn geboortedatum niet goed had ingevoerd, maar kan blijkbaar ook liggen aan het aantal voorletters dat er bij je naam geregistreerd staat.
Ben er klaar mee. Morgen alle 5 mobiele abonnementen omzetten naar kpn
Hallo
Ik verneem het graag!
Groet,
Pharwin
In het onderwerp, misschien dat nu de mail terug te vinden is, en heb het naar service email adres gestuurd
Ben er klaar mee. Morgen alle 5 mobiele abonnementen omzetten naar kpn
Hallo
Ik verneem het graag!
Groet,
Pharwin
Zowel in de app als browser. Gisteren mijn voorletters in zowel de thuis/hoofd abonnement als in het mobile abonnement gelijk laten maken. helaas probleem blijft.
4 abonnement afsluiten ging al moeizaam, naar 3 verschillende winkels moeten gaan. En ook vaak daar kon men een abonnement niet afsluiten.
Eindelijk na 1,5 maand 4 tal mobile abonnementen afgesloten., krijg nu weer de uitdaging om het te koppelen (toevoegen bestaand abonnement) …. kan nu geen printscreen tonen (telefoon nummers niet thuis) melding: er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens. (dit na het invoeren van het telefoonnummer en de 4 cijferige sms)
Hi
Ps. Stuur nooit ongevraagd privéberichten naar moderators. Zo voorkom je dat je wacht op een reactie van iemand die mogelijk afwezig is!
ok, dacht dat het zo moest
Dank marciano, ik heb op de mail gereageerd👍🏿
Kun je me laten weten wanneer ik het mobiele abonnement kan koppelen aan mijn vaste glasvezel abonnement,
alvast bedankt
Hi
Hi Jo4z, goed dat alle abonnementen nu op exact dezelfde gegevens staan! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er ook een ongeregistreerde PrePaid gekoppeld staat in Mijn Odido. Dit kan heel goed de reden zijn dat je de rest niet kan toevoegen. Het is namelijk bekend dat e.e.a. vastloopt als er een ongeregistreerde PrePaid gekoppeld staat. Op je overzicht zie je onder je 06-nummer, PrePaid en je Internet-abonnement staan: '’€ 5,- beltegoed cadeau. Registreer nu je naam, adres en woonplaats en krijg €5,- beltegoed cadeau.'’ Als je deze PrePaid registreert zou het moeten lukken om de rest van de abonnementen te koppelen. Een andere optie is om PrePaid (tijdelijk) los te koppelen. Ook dan zou je de abonnementen moeten kunnen koppelen. Als je wil kan ik dit ook voor je doen!
Laat je het me weten? Als je hulp nodig hebt, ben ik er voor je! 😊
ik heb helaas hetzelfde probleem,
Goedemorgen
Ik zie de mail nog niet binnenkomen, maar dat kan soms even duren. Ik kijk vanmiddag nog eens om te zien of je mail al is binnengekomen en zo ja, dan ga ik direct voor je aan de slag!
Case: 70572126
Beste Marciano,
HELAAS
Heb de prepaid geregistreerd, dat is wel gelukt.
Echter het kopppelen van de andere 3x telefoons lukt nog steeds niet.
Zie wel dat via mijn odido https://www.odido.nl/my/naam nog steeds mijn naam nog verkeerd staat (zie eerdere berichten.
Dit zou moeten zijn zoals ook in de Mobiele abonnementen staat: J.A.M. van de Ven
Beste Marciano,
Wat mij betreft mag je voor mij ook de 3 abonnement koppelen.
Het gaat om de nummers:
XXX
XXX
XXX
[Moderator edit: Plaats geen 06-nummers of persoonlijke gegevens openbaar!]
Ik heb dit issue ook, is er iemand die mij hier mee kan helpen?
waarschijnlijk kan Marciano ons wel helpen
Ben er klaar mee. Morgen alle 5 mobiele abonnementen omzetten naar kpn
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.